Hey.

Voor een opdracht ben ik op zoek naar mensen die in de afgelopen 5 jaar geconfronteerd zijn met een woninginbraak.

Het gaat hier alléén om woninginbraak, inbraak in een auto of iets dergelijks is niet relevant. Ik ben zelf wel eens slachtoffer geweest van een woninginbraak, maar omdat ik (met mijn stomme kop) al had verteld dat ik dat eens had meegemaakt, kan ik niet mezelf gebruiken.

Wat is de bedoeling?
Als er iemand is die in aanmerking komt en zin heeft om mee te werken, gaan we het volgende doen: ik interview die persoon (via msn of zo, evt. in real life als je in de buurt woont en dat wilt) en stel vragen omtrent gevoelens, ervaringen etc.

En daarna?
Daarna maak ik een verslag van de inbraak, met name gericht op het slachtofferschap. Weet nog niet precies wat hierin komt, maar waarschijnlijk zoiets als de kans dat je slachtoffer werd van de inbraak, kans om nogmaals slachtoffer te worden, veiligheidsmaatregelen die niet in acht waren genomen etc.

Waarvoor?
Voor mijn studie criminologie

Verdiensten?
Ben een student, dus niks. Je krijgt wel een kopie van het verslag en als we IRL afspreken zal dat in een cafe oid zijn, en dan betaal ik de drankjes.

Wanneer?
Afspraak IRL liefst 22 november, maar in ieder geval vóór 24 november!

Ik weet wel dat dit een phphulp.nl forum is, maar dit is toch een koffiehoek en daarnaast moet de persoon die je interviewt niet bekend zijn bij mij. En aangezien iedereen die ik ken bekend is bij mij, los ik het maar zo op. Hoop dat er iemand is die wil meewerken!

Met vriendelijke groet,

Kasper
Jammer het is 6 jaar geleden:P.
Maar ik denk dat je weinig tot geen reacties krijgt, omdat een onderwerp als dit niet echt iets is waar je zomaar over praat.
Mwoah, had laatst een thread opgestart met wie er een crimineel verleden had en daar zijn 39 posts opgekomen. Daar praat je toch minder makkelijk over dan over een woninginbraak.

Denk dat het wel meevalt met de inbraken tegenwoordig gezien het aantal posts :'(
Dit zij chessere:
Maar ik denk dat je weinig tot geen reacties krijgt, omdat een onderwerp als dit niet echt iets is waar je zomaar over praat.

Onzin wij(de php'ers) kennen elkaar vaak niet eens, dus erg zal het niet zijn.

@kasper:
zelf heb ik géén ervaring, wel poging tot, maar dat bleef bij een POGING.
Jammer, jammer...uh...voor mij dan. Voor jou is het natuurlijk een goede zaak dat het bij een poging bleef!

Hoop echt dat er nog een reactie komt van hier, want anders moet ik weer gaan bellen en al, en daar houd ik niet zo van :)
Hehe, ze moeten hier niet proberen in te komen ^^
Als de hond niet aanvalt ben ik het wel ;)
Wist je dat het voor de kans dat je slachtoffer wordt van woninginbraak niet uitmaakt of iemand een hond heeft of niet?

Maar nu ik het ook eens heb meegemaakt, heb ik gezworen dat het me niet nog eens zou overkomen. Die inbrekers moeten ook blij zijn dat ik niet thuis was toen, want dan hadden ze kennis gemaakt met enkele attributen. Ik had ze gemarteld, gepijnigd, gevierendeeld en gestenigd, maar helaas was ik niet thuis.

En ik ben niet zo aardig dat ik ze mijn nieuwe citroên laat zien. Hooguit de kofferbak voor een enkeltje Westerschelde...

Reageren