Ik ben bezig met weer een website. Dit keer is het voor iemand die enkele benzine stations bezit. Hiervoor heb ik even zitten brainstormen en daar is dit uitgekomen:

Klikkers hierzo...

Nu is mijn vraag: Wat mis ik nog (een menu, die gaat er komen maar dan heel subtiel, omdat eigenlijk de verschillende locaties rechts al het menu is.)

Wat klopt er niet, wat zou ik kunnen verbeteren???
Het voelt niet goed omdat aan de rechterkant je ziet dat de grijze rand een soort van "dak" vormt terwijl dat op de voorgrond niet gebeurd. Zorg er even voor dat het lijkt alsof de voorgrond een muur is ofzo, dit ziet er zo een beetje uit als een mislukte escher tekening.

edit:
Escher
Het werk wat ik bedoel
Ja daar zat ik ook aan te denken :)

Maar juist het laatste stukje dimensie is het moeilijkst ;) omdat er maar 1 verdwijnpunt is eigenlijk :)

Ik ga het denk ik wel doen en dan een transparant vlak eroverheen waar de content in komt te staan...
Wel grappig, maar ik zie niet egt zo snel een tankstation in je achtergrond.. Ik zou het ook wat meer gebruikelijkersvriendelijker maken, dat is voor iemand die niet vaak websites bezoekt makkelijker om zich te navigeren op de website.
De website is ook nog niet verder ingevuld, zoals je ziet... Ik heb er alleen wat tekst met een titel in gezet. Het is mij meer om de meningen te peilen of zo'n lay-out wel aan zou kunnen slaan.

(Het is wel eens leuk om een site in een volledig thema te maken :))
hmm.. het springt er niet bepaald uit oid.. naar mijn idee krijgt het door het platte vlak een beejte een 1998 website-achtig iets..
Als ik eerlijk ben vindt ik de site nogal eenvoudig, misschien omdat dit het ontwerp nog maar is? zoja dan moet je de graphics wel goed (beter) uitwerken.
sorry.. maar ik vindt hem lelijk :(

het hele internet staat al vol met slechte layouts enzo..
heeft hij gevraagd om een website die der uit ziet als een tankstation?

Reageren