Jullie kennen allemaal vast wel een apple pc of laptop . Nu hebben die op het bureaublad altijd zo'n speciale balk ( inplaats van onze taakbalk denk ik ) , Nu mijn vraag : zou je er zo ééntje kunnen maken . Zo ja heeft iemand een tut of kan iemand het me uitleggen ?

ik zelf heb vista . en een acer laptop

als je op de link klikt krijg je een webpagina bij de eerste afbeelding zo onder het venster dat bedoel ik

link : http://www.apple.com/nl/remotedesktop/
Ja, heb ik eens gedaan. Stond in de Zo Zit Dat dacht ik. Ik zal wel even zoeken.
De naam bevat 'dock'. Meer kan ik er niet over zeggen...

Zo'n balk heet een ObjectDock
Nee, het was geen Zo Zit Dat. Iets met dock ja. Maar ik had een andere dan Gamer zei.
@jonathan

bedankt dat je even wil zoekn

@gemer13

dat weet ik ook weeral
Ben hem aan het dowloaden enekel gaat het nog 2 uur duren , zit over mijn dowload limiet dus nu gaat mijn internet supper traag . Om die link van jou de openen deed ie al 12 minuten
waarschuwing: die docks vragen vaak wel heel wat van je geheugen. dus zorg dat je er ruim genoeg in hebt zitten.
Zit je op je mooie Windows of Linux systeempje en dan wil je zo'n dock? Je bent gek!
Echt zo'n eng *ppl* ding is dat. Maar je moet het zelf weten.

Vroeger zat er bij MS Office zo'n soort tooltje dacht ik.
Webmakerij, jij bedoelt denk ik gewoon de office bar. Dat was niks anders dan een taakbalk die automatisch verdween en niet de volledige hoogte innam.
Stomme Jonathan! Ik ben Cartman!

Reageren