Wie doet er allemaal van jullie aan Distributed Computing?
Ja : Aan welk project werk je?
Nee wat is dat? : [URL=http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_computing]kijk hier
Op school, daar hebben we 7 locaties, allemaal met elkaar verbonden (Novell) die ook weer in connectie staan met de RuG. Daardoor kan ik Groningen of Zuidlaren gewoon bij mijn eigen bestanden e.d.!
Daar gaat het niet om, het is een soort van dual processor systeem, alleen dan ipv meerdere processoren, meerdere pc's...
?
Onbekende gebruiker
13-06-2007 16:48
Nee.... daar doe ik niet echt aan mee :D Geen idee wat ik uit zou willen rekenen.. PI ofzo? Nee, te saai. Daar zijn ze ook al ergens anders mee bezig... 5000 cijfers achter de komma van de som: 1/3?? Nee... dat is gewoon een 0 met 5000 keer een 3 achter de komma... Poeh, dit is toch wel lastig.
Heh! Begin weer af te dwalen. NEE! Ik doe niet aan Distributed computing :)
Ik ook niet.. precies wat jij zegt gamer14..
En waarvoor zou ik het gebruiken?
Op school zouden ze het wel leuk kunnen doen, maar of ze dat ook doen naar schooltijd? Ik betwijfel het :-D
er zijn wel een 10tal projecten ... je hebt wiskundige projecten , projecten van het klimaat , en vooral medische projecten ... zoals de eiwitplooing zodat ze altzheimer kunnen bestuderen en mss in de toekomst wel kunnen behandelen.