Ik zoek een DVD counter script , maar niet zomaar een script als op de site : een waarbij gasten zich kunnen registreren en hun eigen bekeken DVDtjes kunnen markeren als bekeken ...
Owkeej?
Niemand?
Wij hebben regeltjes voor vacaturen, waar ook jij je aan moet houden. Anders komt er een moderator met een hangslot lang, die het topic op slot doet.
Dit is niet echt een vacature hè Jonathan. Dit is gewoon een script aanvraag, en staat dus in het goede forum.

@Joren: ik denk dat je wat uitgebreider moet zijn in je omschrijving. Ik ga het script niet voor je maken, en ik denk ook niet dat andere het willen doen als je zo summier bent in je omschrijving.
dvd counter?

<?

if($_GET['dvd'] == 'newdvd'){
$dvdcount++;
}

echo $dvdcount.' dvds zijn er nu in onze database.';

?>

ietsje duidelijker zijn aub
Zoiets als dit : http://www.loopings.nl/cc.php
maar dan voor DVDtjes en zonder landen enzo , je moet gewoon kunnen aanduiden welke DVD's je hebt bekeken die ik toevoeg aan de lijst :)
En wat schuift het precies :)?
Lijkt me een leuke uitdaging om zoiets zelf eens te proberen. Er zal hier immers niemand zijn die zoiets gratis voor je in elkaar wil draaien.

Om je een klein beginnetje te geven: start met het ontwerpen van je databae. Je zult in ieder geval tabellen nodig hebben voor je gebruikers, voor je dvd's en een koppeltabel waarin je kunt opslaan welke gebruiker welke dvd bekeken heeft.

Dus de absolute basis:

gebruikers
------------
id
naam

dvds
------
id
titel

gebruiker_dvd
-----------------
id
gebruiker_id
dvd_id

En dit kun je natuurlijk zelf helemaal verder gaan uitbreiden.
@Joren,

De mensen hier houden niet van voorkauwen. Wel van helpen :)

Reageren