Ik ben sinds een paar dagen bezig met een script, die muziek in een map zet en dat via de database valt terug te halen. Het script laat dan alle nummers in een lijst zien.
Ik had al een script klaar maar hij geeft geen fouten weer. Wel ben ik zelf even naar het script gaan kijken en had ik gezien dat er in de rest geen fout zat en alles klopte. Behalve in een bepaald deel waar ik niet veel van snapte en de fout wel in moest zitten.
Omdat je volgens de regels maar een deel van de script moet plaatsen is hier het deel waar de fout (mogelijk) zit.
elseif($_GET['action'] == "add") {
if(!isfeedbackadmin($userID)) die('No access!');
echo('
<form action="?site=music&action=save" method="post" enctype="multipart/form-data">
<table width="100%">
<tr><td>Title:</td><td><input type="text" name="name"></td></tr>
<tr><td>Artist:</td><td><textarea name="artist" cols="60" rows="7"></textarea></td></tr>
<tr><td>Song:</td><td><input type="file" name="file"></td></tr>
<tr><td><input type="submit"></td></tr></table></form>');
}
elseif($_GET['action']=="save") {
$name=$_POST['name'];
$desc=nl2br($_POST['artist']);
$file=$_FILES['file'];
$path="./music/";
move_uploaded_file($file['tmp_name'], $path.$file['name']);
chmod($path.$file['name'], 0755);
mysql_query("INSERT INTO ".PREFIX."music (mustitle, musartist, musfile) VALUES ('".$name."', '".$desc."', '".$file['name']."')");
echo('The Song was successfully registered!');
}
elseif($_GET['action'] == "delete") {
if(!isfeedbackadmin($userID)) die('No access!');
$id=$_GET['id'];
mysql_query("DELETE FROM ".PREFIX."music WHERE musID=$id");
echo('Song was successfully deleted!');
}Ik heb via programma's gekeken die een error kunnen weergeven. Maar niks gevonden.
Ik hoop dat dit topic weer niet wordt gesloten en dat ik me aan elke regel houd.
En dan had ik nog een vraag: Wat is bumpen? kon er niks in over de regels vinden. (is dat spamberichten plaatsen voor aandacht?