Hallo mensen,

Mij is verteld (door Peter Dorn) dat er voor een menu, een <menu> tag is, en dat je daar geen <ul> voor moet gebruiken. Dus ik zoek het na, want eigenlijk geloof ik het niet helemaal, iedereen hier zegt immers dat een menu met <ul> moet! En wat blijkt, Peter heeft helemaal gelijk!
Er bestaat een <menu> tag. Heeft iemand van jullie er meer info over? Ik ga zelf ook even zoeken, maar ik denk dat de echte mierenneukerige W3-valide scripters er wel geïnteresseerd in zijn.

Mvg,
Jonathan

Links:
[li]W3Schools
The menu element was deprecated in HTML 4.01. A deprecated element or attribute is one that has been outdated.

Deprecated elements may become obsolete in the future, but browsers should continue to support deprecated elements for backward compatibility.

Niet gebruiken dus.
Ok.

Slotje a.u.b..
iedereen hier zegt immers dat een menu met <ul> moet!
Iedereen? Ik heb het echt nog nooit gezegd!

Volgens mij maak je een menu zoals jij dat handig vindt. Het is inmiddels wel bewezen dat het met een unordered list (de ul) wel erg handig is, maar ik heb ze ook wel gezien met een tabel. Werkt ook, maar of het de handigste manier is? Geen idee en het zou mij ook een rotzorg zijn.

Met html versie 5 (is in de maak) komen er volgens mij wel weer van dit soort menu-tags terug.

Reageren