Ik ben reeds begonnen met een counter voor mijn gastenboek systeem.
Maar nu is het probleem als ik het 2e bericht schrijf dat hij dan niet naar 2 gaat maar op 1 blijft haken. Dus als ik het 1e bericht schrijf gaat hij gewoon naar de 1 maar bij de 2e en 3e enz. niet.
Dit is mijn counterscript:

<?
echo "<p align=\"right\">";

$limits = $limit-1;
if ($max) {} else { $max="$limits"; }
if ($min) {} else { $min="0"; }
$gb = file ("berichten.php");
$count = "0"; while (list ($key, $val) = each ($gb)) {
if ($key >= $min && $key <= $max) {
}
$count++;
}
if ($count == "0") {
echo "Comments: 0";
}
if ($count == "1") {
echo "Comments: 1";
}
if ($count >= "2") {
echo "Comments: ($count)";
}
?>

voorbeeld zie => www.dancelife.org/dutch/count.php
En in berichten.php staan gewoon de 2 berichten zie => www.dancelife.org/dutch/berichten.php
Is dit heel je script? Hoe kom je bijvoorbeeld aan de variabelen $limit, $max en $min.

Zet ook eens
<?php
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
?>
boven aan je script, dan worden tenminste alle fouten weergegeven.
Oke,en dan?
Euhm,dit script heb ik gekregen van een vriend ,maar die begrijpt de fout ook niet
Uitvoeren en kijken of er foutmeldingen gegeven worden? En hoe kom je nu aan de variabelen $limit, $max en $min?
Timo schreef op 30.06.2007 11:08
Oke,en dan?

Nu hier nog antwoord op geven:
Is dit heel je script? Hoe kom je bijvoorbeeld aan de variabelen $limit, $max en $min.
Dat is voor het optellen
die $limit $max $min
Doe ff normaal GaMer13
[edit=Mod-edit]Je bent nieuw hier dus je weet nog niet wat bumpen is. Bumpen is het herhaaldelijk posten in je eigen topic zonder de reactie van andere forumleden af te wachten. Daardoor komt je topic weliswaar weer boven in de lijst, maar het staat zeer opdringerig. Bumpen kan een reden zijn voor mods om een topic te sluiten. Gebruik het edit knopje om je post aan te passen indien nodig.[/edit]

Reageren