Ik heb voor het eerst een 'professionele' en databasegestuurde site gemaakt.
Deze is voor het architectenbureau van mijn vader. Het doel was om te zorgen dat hij zelf de site bij kan houden, dus alles wat je ziet is CMS-gestuurd.
De site is op dit moment 100% (x)HTML valid maar maakt nog gedeeltelijk gebruik van tabellen (die ik er overigens deze week uit ga halen en dan wordt het 100% CSS).
Op- of aanmerkingen zijn van harte welkom. Ik weet dat de site in IE6 erg hard onderuit gaat, hiervoor moet ik nog een oplossing vinden. In IE7 en FF2 gaat het in ieder geval helemaal goed.
Laat het maar weten!

http://amnicus.sytzeloor.nl/

Groetjes en bedankt!
Sytze
Ziet er goed uit, simpel, strak, duidelijk... Alleen mis ik wel wat kleur?
[edit]1234e post :D
Doet wat het moet doen.
Layout is iets wat simpel gehouden,
maar ik vind hem wel passen bij de content. Alles is mooi gerangschikt (in FF toch :-P)
Kan iemand mij vertellen hoe de site er in Safari en andere exotische browsers uit ziet?
Ik mis een beetje een overzicht van alle gebouwen, gewoon als:

Jaar, Locatie, Opdrachtbeschrijving, waarna je eventueel later kan doorklikken. Nu is het behoorlijk veel klikwerk. Met firefox onder ubuntu ziet het er prima uit.
Kleine aanvulling: de navigatie is nog niet helemaal intuitief: misschien moet je even aangeven op welke kritirea er nu projecten getoont worden, en welke selectie?
Netjes zelf valide gescript. Het lijkt alleen meer een word document omdat er geen randjes en kleurtje gebruikt zijn.
De navigatie is aangepast, er wordt nu bovenin het content gedeelte van de site een navigatiebalkje weergegeven in de vorm van: home > projecten enz...
Maakt het inderaad wel wat overzichtelijker.
@Klaasjan; er is een bewuste keuze gemaakt om een site zonder al te veel kleur te maken. Dit om het heel strak te laten lijken.
Ik ben aan het werk om een groter en duidelijker overzicht te maken.

Reageren