Hallo mensen,

Ja, eidenlijk is Safari ook beschikbaar voor Windows, zo meld Apple HotNews. De bèta van Safari 3 is trouwens hier te downloaden.

Mvg,
Jonathan
Is al langer bekend, maar die heeft wel een aantal bug en was volgens mij ook wat instabiel op bepaalde pc's. Ik blijf wel gewoon bij mijn standaard browser.
Zodra de 'Safari for Windows' uit zijn bèta is, zal ik hem denk ik wel proberen.
Deze is al ruim een week te downloaden...
Gebruik hem zelf voor testen. 3.0.1 en 3.0.2 werkte niet goed, maar de recenste werkt gewoon op rolletjes
Ik moet toegeven dat hij een stuk sneller is, alleen mogen ze (net als bij iTunes) nog een stel designers aan het werk zetten.
Gefeliciteerd, je bent de 3e die het post!
Als ze in 1908 een Citroën DS tussen de T-Fords hadden gezet, hadden ze waarschijnlijk ook geschreeuwd om een designer... :P

Safari voor Windows is niet bedoeld als Internet-Explorer vervanger, of Firefox-killer, maar als hulpmiddel voor de webdevelopers om te zien hoe hun website er op een Apple uit zou gaan zien. Het is niet Apple om beta-software te maken voor het grote publiek, maar wel voor de developers. Zo heb ik ook al wat andere beta-software van Apple in huis. Zonder vertalingen en handleiding, maar wel leuk om mee te spelen.

Reageren