Ik heb een login-script draaiende
(user: test | pass: test) maar ik weet echt niet hoe ik die moet inplementeren in de site...
Het is een loginscript van de scripts die hier online staan...
De reden dat ik het in een nieuw topic vraag is dat ik eerst een eigen login had gemaakt (het deed niet veel meer dan gewoon werken :$) maar dat ik die ook niet kon inplementeren -_-
Ik heb al php_self geprobeerd, maar dan laadt hij de pagina van het script ipv de site...
Ik heb een login-script draaiende
(user: test | pass: test) maar ik weet echt niet hoe ik die moet inplementeren in de site...
Het is een loginscript van de scripts die hier online staan...
De reden dat ik het in een nieuw topic vraag is dat ik eerst een eigen login had gemaakt (het deed niet veel meer dan gewoon werken :$) maar dat ik die ook niet kon inplementeren -_-
Ik heb al php_self geprobeerd, maar dan laadt hij de pagina van het script ipv de site...
Oke waar wil je hem precies hebben wil je hem gelijk bij binnekomst hebben zodat het een private site word of later of waar elders wil je hem hebben....
het is de bedoeling dat mensen de hele site kunnen bekijken, maar als ze iets willen posten, ze moeten inloggen. Daarom moet die login ergens in het menu komen te staan. Als apparte login werkt hij goed, maar als ik hem implementeer moet hij de startpagina herladen, en niet naar het script gaan die een 2 mappen dieper zit. Ik include dat script nu, om overzichtelijkheid in mn index te bewaren...
edit: http://www.onlinetutorials.be/
De login komt dus in de site (geinclude;het script staat in /includes/login)
Als je dan inlogd (met user: test | pass: test) zie je hij na het inloggen doorschakeld naar onlinetutorials.be/includes/login/login.php