heys,

ik ben bezig met een website en ik heb al een database voor members waar de gegevens in kunnen. Alleen ik weet niet hoe ik er voor moet zorgen dat mensen van buitenaf informatie in de database kunnen plaatsen.

Ik heb ook gezocht naar scripts en tutorials en dan blijken het scripten te zijn die net niet kloppen met wat ik wil waardoor ik het niet kan gebruiken of het is wel goed en wordt het zo moeilijk uitgelegd dat ik het zelf niet meer begrijp.

Ik heb alleen nog niets gevonden over hoe je automatisch activatiecodes kan versturen.

Het gene wat ik wil is dat iemand een nickname, een wachtwoord 2x, een email, een status (dropdown menu) kan invullen. Vervolgens op verzend klikt en gelijk daarna een activatiecode krijgt.

Ik heb heb een server die php draait en ik heb al verbinding met mijn database gemaakt.

Als iemand hier ervaring mee heeft, een tutorial weet die bruikbaar is of graag wil helpen, heel graag.

alvast bedankt

-X-

GaMer13 schreef op 07.07.2007 14:47
Ontrafel en leer mijn kind (of zoiets): Klik

Dude:P ze is ouder dan jou :P
Thomas schreef op 09.07.2007 12:36
[quote='GaMer13 schreef op 07.07.2007 14:47']Ontrafel en leer mijn kind (of zoiets): Klik

Dude:P ze is ouder dan jou :P[/quote]
Het was "plechtig" bedoeld hoor (a)

Reageren