Goedenavond iedereen!
Ik ben momenteel bezig met een website
en probeer ervoor te zorgen dat de drie kolommen 100% van de hoogte innemen dmv CSS, dus geen tables...
links: zwart, midden: wit, rechts: zwart... in IE gaat het dmv #inner {display:block; margin-left:-300px; margin-right:-300px; padding-left: 5px; color: #fff; font-weight: bold; height: 100%; } maar in FF werkt dit dan niet meer
...
ik hoop dat jullie waardevolle suggesties hebben :)

alvast bedankt,
thijs
misschien helpt het als je even ..

html, body
{
margin: auto;
}

doet?
Ik weet niet precies wat voor constructie je wilt bouwen, maar de eenvoudigste oplossing is gewoon een background aan de body koppelen en die op repeat zetten.
http://www.cssplay.co.uk/layouts/

Kijk ook daar even daar hebben ze wel schermvullende layouts staan. Daaruit kan je wel vinden hoe je het helemaal 100% kan krijgen (de meeste zijn ook crossbrowser)
het is nu min of meer gelukt...
maar ik slaag er nu niet in om de middelste kolom te laten werken met bv. top: 150px;
margin-top werkt ook niet..

alvast bedankt
Ik heb nog een goede tip! Niet alleen voor jou, maar voor iedereen hier. Kijk eens op The only CSS layout you need? Daar staan de meest voorkomende lay-outs kant en klaar voor je.

Ik adviseer om ze goed te bestuderen en niet klakkeloos over te nemen, dat spreekt voor zich ;-)

Reageren