Hoi ik heb een probleem met outlook,

Er staat steeds rechts onderin "Er wordt geprobeerd verbinding te maken...", dat verandert dan af en toe in "verbinding verbroken".

Als ik berichten in mijn postvak in wil bekijken duurt het laden een eeuwigheid. Ook als ik een nieuw bericht wil versturen en ik type duurt het meer dan een halve minuut voordat de letters in beeld komen.

Dit probleem heb ik sinds vanochtend, weet iemand misschien een oplossing?

BVD
1) OL != OLE
2) Je PC herstarten doet wonderen
3) Misschien eens even je postvak in, prullenbak, verzonden items en spam box opruimen en comprimeren
4) Ook nog even anti-spyware e.d. erover heen.
kan ook aan de server aan de andere kant liggen...
Ik heb ongewenste email, verzonden items en de prullenbak leeg gemaakt.
Dit had geen effect.

Ik ben nu met hitman pro aan het scannen, misschien dat dat helpt.

Ik ben zonet wel tot de ontdekking gekomen dat als je hem op offline werken zet, het hele probleem er niet meer is, als je hem dan weer van offline werken af haalt krijgt hij wel weer de meldingen rechts onderin, maar is het probleem verder weg.
Bijna klaar met scannen 3 fouten gevonden, hopen dat daar de juiste bij zit en dan outlook dan weer doet.

En dan lekker slapen.

Moderator edit:

Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.

Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Controleer dan ook eens om de hoeveel minuten er wordt gecontroleerd op nieuwe berichten
Mijn outlook werkt weer, dankzei hitman pro.

Het scannen leverde echter geen resultaat op, maar het verwijderen van hitman pro wel.

Waarschijnlijk heeft dus 1 van die programmatjes mijn poort geblockeerd of was deze bezig e-mails te scannen zonder daar een melding van te weergeven.

Ik weet het niet, maar ik ben er in ieder geval vanaf.

Bedankt iedereen die mij mogelijke oplossingen vermeld heeft.

Reageren