hallo mensen.
op dit moment ben ik al bezig met een website maar ik heb geen indee wat voor site zouden jullie mij kunnen helpen ? ideeen zijn welkom :P

alvast bedankt
m.v.g tim-admin-van naamloos
een weblog? onee, heeft de helft van de wereldbevolking al.
een gamesite? onee, zijn er al 4800 van
een criminalsite? onee, zijn er al 4799 van

in welke categorie wil je zitten?
Verkeerde instelling.

Je maakt juist een website omdat je ergens iets over wilt zeggen.
tim schreef op 15.07.2007 13:32
hallo mensen.
op dit moment ben ik al bezig met een website maar ik heb geen indee wat voor site zouden jullie mij kunnen helpen ? ideeen zijn welkom :P

alvast bedankt
m.v.g tim-admin-van naamloos

- bedenk/heb een onderwerp
- leer php
- maak de website
- test de website op bugs, onvolledigheden en uiteraard veiligheidslekken
- zoek een (betaalde) hosting
- zet je website online

voor het onderwerp, tja, zoals Webmakerij al zegt moet zo'n onderwerp eigenlijk van het een op andere moment in je naar boven komen waarna je zegt "ja, daar wil ik een site over maken".
ik weet het al warrock fansite doei !
ja, leuk idee, ga ik ook maken!..

( je kan beter je idee voor jezelf houden voordat iemand anders het ook gaat maken )
@Stefan van Iwaarden:
Leuk, maar dat maakt een website nog niet succesvol. Waarom zou je een site hebben als bijna niemand hem bezoekt?
Blog kan iedereen bijhouden en heb je niet eens PHP kennis voor nodig.
Belangrijk stuk ben je vergeten. Wie komen er op mijn site, hoe komen ze er en waarom komen ze op mijn site? En om dat goed voor mekaar te krijgen vergt nogal wat inspanning en ervaring.
Vincent schreef op 15.07.2007 18:53
@Stefan van Iwaarden:
Leuk, maar dat maakt een website nog niet succesvol. Waarom zou je een site hebben als bijna niemand hem bezoekt?
Blog kan iedereen bijhouden en heb je niet eens PHP kennis voor nodig.
Belangrijk stuk ben je vergeten. Wie komen er op mijn site, hoe komen ze er en waarom komen ze op mijn site? En om dat goed voor mekaar te krijgen vergt nogal wat inspanning en ervaring.

Zelfs als je dat allemaal hebt dan wil dat nog niet zeggen dat er gegarandeerd mensen op je site komen......

Reageren