Eindelijk, voor sommigen al een tijdje wat ook voor mij geld, het is vakantie!!!!. Ik vroeg me af, gaat er nog iemand op vakantie ergens naartoe?

Ik wel, a.s. vrijdag 2 weken naar Frankrijk, ookal vind ik 2 weken te lang, liever 1 week, even rust. :)
Ik ga 11 augustus 3 weken weg naar Italy :P Aan de ene kant te lang kost me bijna me hele zomer vakantie aan de andere kant wel lekker even weg geen stress :P Maar ja:P iedereen die nog weg gaat of is Fijne vakantie :)
Ik heb het ook al 3 weken :-) Ik blijf lekker thuis. Ik ga de hele vakantie uitstellen wat ik heb voorgenomen te doen :-) Heerlijk
ik heb al 3 of 4 weken vakantie (zuiden), moet rond 20 augustus weer naar school.

Ga nergens heen, ga niet graag op vakantie, laatste keer dat ik ergens naartoe ben geweest is ondertussen 5 of 6 jaar terug.
Als je goed leeft is elke dag vakantie. ;-)
SanThe schreef op 16.07.2007 08:33
Als je goed leeft is elke dag vakantie. ;-)

haha, das een goeie =)

Ik heb nu 3 weken vakantie en over 2 weken ga ik voor 2 weken naar Frankrijk...
Heb net 2 weken in Samos achter de rug, het was lekker :D

btw, nog 6 weken niks doen :P en voor de mensen die niet weten waar Samos ligt, Griekenland
ik zit hier lekker in zuid frankrijk:D
daar kan niemand aan tippe op dit moment:p :D
en heb nog anderhalve maand vakantie:D

maar dan begint het weer:(
mja, dit jaar ten minste nog een hoop feesjes:D hè ponzi?:D
X-mos en bezinning enzo:D
gij zult da wel wete eh:D

jooo
JOow mensen!! :P

Ik ga 3 weken op me Luie Reet in de zon op een stoel zitten, NU AL ZIN IN!

Ik ga nammelijk naar Frankrijk ergens ver in het zuiden!

Dat is de Camping! De foto is genomen vanaf de berg die voor te Camping licht waar je tegenaan kijkt als je je tentje uit stapt! Gewoon een gevoel van rust !

Reageren