Hallo,

Ik had een vraag of er hier iemand is die mij kan helpen met wat veranderingen in mjn PHP Gaming Ladder script??

Ik hoop graag iets te horen.

M.V.G.Robin peters
Wat verdient het?
Wat vraag je ?
Jaap Marcus schreef op 21.11.2004 17:11
Wat verdient het?

tssssssssssssssssssssssk we zijn er tog op deze site/wereld om elkaar te helpen??
Dus als ik een site maak voor een bedrijf en ik vraag jou een hele pagina voor me te maken doe je dat gratis?

Ik onthoud het :) Kan altijd van pas komen.

Maar even serieus, als het maar om een klein gedeelte van zijn script gaat waar hij niet uit komt moet hij gewoon het probleem omschrijven en het nuttige deel uit zijn script posten met genoeg informatie. Dan wil iedereen die het begrijpt best helpen. Met onduidelijke vragen als wie wil mij helpen met dit en dat kun je een antwoord verwachten als 'wa schuift da'..
ja ok eens, maar IK vind dat hij dat dan gewoon had moeten zegge, want ik vind het een beetje a-sociaal overkomen, zo van wat schuift het...

enneuh wat je zei over die pagina voor jouw: als ik zin hep om te progge, en ik tog geen dinge hep lopen (nu moet ik iets make voor iemand) dan wil ik dat best doen:)

doeiii,
Johan
Mijn exuses voor die post. ( zal niet meer gebeuren )

Ik heb een PHP Gaming ladder script en wil daar het een en ander in verandere zoals :

1*Ik moet ip's kunnen zoeken van members en ze kunnen blocken/bannen en natuurlijk unblocken/banner.

2*Als je nu een match verliest moet jij die reporten, dat zou ik graag omgedraait willen hebben.

3*En dan een vraag : De ladder ranking/score draait nu door middel van gewonnen wedstrijden.
Ik zou daar graag een rij van bij hebben alleen dan met scores ( dus als iemand wind krijgt hij 300 punten en de verlieser 25 ) Dan moet ik ook punten van clans/players kunnen aftrekken ( boetes geven ) via het admin panel.

Ik geloof best dat het redelijk wat werk is.

Ik zou graag iemand hebben die het gratis wil doen ( als er niets anders op zit, kunnen we het wel over een lichte vergoeding hebben )

Bedankt.

Robin Peters
TGL_Phantom
TGL_Director
www.tgleagues.com
Het is heel simpel als ik een website maak voor een bedrijf verdien ik misschien 25 euro per uur.

Dus als ik het voor niets doe moet het a:
A. Voor me zelf zijn.
of
B. Het moet iets zijn wat ik leuk vind en dit moet iets zijn waar iedereen wat aan zal hebben. Mijnproject.net is gewoon een leuk idee dus daar ben ik bereid om voor te werken

Het aanpassen van een script kost mij dit misschien 2 uur. Maar als ik het de eerste keer doe. Dan kan ik het de 2de keer ook doen. En de derde keer nog een keer.

Ik ben hier admin geworden omdat ik mensen wil helpen om zelf hun script te maken en daarbij door hun zelf problemen oplossen. Als er een probleem is wil best helpen om op te lossen en niet om voor andere mensen een script te maken

@ts: Ik heb zelf nog wel een ladder script in php. Voor UT maar eventueel door je zelf aan te passen. Scores worden berekend aan de hand van de positie van de winnaar en de verliezer... Als je het wilt moet je maar even php en.
Heey Jaap Marcus ik zou dat script graag eens willen zien en het met je er over willen hebben mijn MSN = [email protected] Ik ben op dit moment online.

Groeten,
Robin Peters

Reageren