Ok, als Bas niet wil luisteren via het Contact formulier, dan maar een topic. Probleem is alleen dat iedereen het kan lezen, en dat het misbruikt kan worden, mar dan ziet ie t tenminstE:

Paar bugjes in phpplup:

- Je kan bij "Topic Zoeken" zoeken in het PHPHulp Team Only forum, en dus de titles bekijken. maar niet de topics openen
- In de profielen van Moderators en Administrators kan je de PHPHulp Team Only topics die ze hebben geopend ook zien.

Gewoon het ID terug zetten naar 9, bas. Daar lag het toch niet aan dat ik het admin board kon lezen...

Gr,
Niek van der Steen
Nja, misbruik... Wat heb je aan een topictitel? Niets.. Allicht reageert hij niet, en wordt het sowieso opgelost in de nieuwe versie, welke er binnenkort aankomt... :-)
Inderdaad, misbruik zou je het niet echt kunnen noemen. Maar als je zoekt op een bepaalde naam, zo van: 'Ik zou wel eens weten of "Boris en Niek" als topic title daar wordt gebruikt' weet je dus zo welke mensen worden besproken. En ik geef er niet veel om, maar er kunnen ook mensen zijn die het niet prettig vinden dat hun naam daar staat.
zoek op wes, kan niet missen :)
wes --> Uw zoekterm dient meer dan 3 karakters te bevatten.
Mauhahaha :P
spatie erachter

heeeeee en dan zie je ineens een topic over jou
boefje
ghehe, wat een lol :P

* BUMP *

Bas al gelezen ?
Bugs zijn gemeld..

Reageren