Ik wil graag een extra pagina toe gaan voegen aan mijn tutorial. Ik kan de optie nergens vinden. Kijk ik erover heen?

Bij het aanmaken van de tut zag ik staan dat ik later pagina's toe zou kunnen voegen, dus daar gokte ik maar op. Hopelijk dat het geen probleem is.
Daarom moet je een tutorial ook eerst afmaken voordat je hem plaatst ;)
Whaha, dus dat is de reden :S. Nou lekker dan, ik had ook al een tut gezien waar een aantal pagina's gereserveerd was voor uitbreiding, maar met die dikgedrukte tekst bij het aanmaken ging ik ervan uit dat het geen probleem zou zijn. Wel dus :S
Bas is bezig met de nieuwe versie, ik weet zeker dat die helemaal perfect is.
Jonathan schreef op 19.07.2007 16:32
Bas is bezig met de nieuwe versie, ik weet zeker dat die helemaal perfect is.

Niks is perfect^^ Anders zouw er op een gegeven moment niks meer te doen zijn...
Geloof je het zelf Jonathan?

Het nieuws van 19-07-2010

PHPhulp gehackt

De site www.phphulp.nl is gekraakt. Mensen kunnen in het adminforum en de hele site is overgenomen. De precies drie jaar geleden vrijgegeven versie is compleet gehackt. Bij de release van deze versie was PHPhulp nog een goedlopende PHP-community. Twee jaar geleden is de populairiteit compleet gekelderd, toen algemene censuurt werd ingevoerd. Alles wat niet met PHP te maken had, werd verwijderd door Bas 'Bassie' Kreleger en Arend 'Adriaan'. Sindsdien bezoeken nog slechts enkele mensen de site.
Je hebt censuur foutgeschreven Herjan.

Maar ik denk niet dat het nieuws is van 2010, maar eerder het nieuws van nu. Of niet?
@mebus: idd ;)
@Herjan: nee, ik geloof het zelf ook niet ;)
bladieblablablaat.

Reageren