Heey,
Ik ben sinds gister een webserver aan het maken. Ik volg deze tutorial op mysql er op te installeren. http://www.techzine.nl/tutorials/44/3
Alleen op een gegeven moment staat er dat ik naar de bin map moet gaan en daar winmysqladmin.exe moet openen en daar kun je dan inloggegevens invoeren. Alleen als ik hem open dan krijg ik een dos schermpje met allemaal text en vervolgens sluit hij weer heel snel. (trouwens bij al die files. Ook als ik mysql command line open)

Wie heeft erervaring mee of kan mij vertellen wat het is ??

Bedankt alvast. Groet, Bouke
Start > Uitvoeren/Run > cmd > Navigeer naar die map via: cd pad/naar/de/map en dan (òf run winmysqladmin.exe, òf start winmysqladmin.exe, òf open winmysqladmin.exe, moet je even kijken).

EDIT: Het is dos, niet ddos, want ddos betekent: distributed denial of service attack en dat is een Denial-of-Service aanval op een computer of netwerk waarbij met een aantal computers, vaak vanaf vele plaatsen op de wereld bestuurd vanaf een centraal punt, zoveel verbindingsverzoeken naar de server van een of meer sites verstuurd worden, dat de service ervan tijdelijk niet beschikbaar is, of de server zelfs crasht.
Hm dan gaat hij ook in ongeveer 1 sec weer weg
hetzelfde als dat ik hem in de map zelf open.
owja dos idd :) dankje voor de snelle reactie
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een alles-in-1 pakket zoals WAMP te nemen. Daar zit gewoon een installer bij waarbij je met 1 klik op de knop Apache, PHP en MySQL installeert....
hm ja maar ik dacht. daar zit geen tutorial bij. maar ik denk dat ik dat nu wel gewoon doe. Ik weet nu namelijk wel een beetje hoe het werkt.

Groeten.

Reageren