Ik heb nu bijna een jaar een mobiel, ik ga er altijd braaf mee om. Dr zitten nog amper krasjes op. Maar toen... ik liet hem vallen. (niet dat dat de eerste keer was, ik bedoel maar. Iedereen laat zo'n klein ding wel eens een keertje vallen :P) Maar nu was hij écht kapot! Ik natuurlijk helemaal depri enzo, want het schermpje deed het niet goed!

Op zich valt er nog wel mee te leven, hij doet het verder nog gewoon. Alleen kan ik niet meer zien hoe laat het is, en smsjes lezen gaat moeilijk. Mijn vader wil maar niet geloven dat ik hoofdpijn krijg van het steeds maa rmoeten concentreren op wat er op het schermpje staat.
Nu hoopte ik dat 1 van jullie misschien een oplossing wist, of dat ik gewoon beter meteen een nieuwe mobiel moet kopen.
Dat is weer het volgende probleem. Mijn pa zegt: Je krijgt geen nieuwe, die moet je zelf maar kopen. Ga maar sparen. Daar heb ik op zich geen problemen mee, want ik heb op mijn bankrekening genoeg geld staan. Dat zei ik zo tegen hem, maar van hem mag ik dus geen geld van mijn bankrekening afhalen. Oftewel: Ik mag gewoon geen nieuwe van hem...
Ikhoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen en een oplossing weten om mijn lieve mobieltje te redden ^^
Groetjes,
Lotte
PS. wat een verhaal zeg, ik moet schrijfster worden xD