heb op mijn site
een datingscript geplaatst maar het wil niet lukken zit nu al 2 uur op deze site te zoeken naar de evt fout maar kan het echt niet vinden wie kan mij helpen??

dit is mijn conn file:

<?php

// localhost?
$db_host = "localhost";

// MySQL database naam
$db_name = "mssql.withme.nl";

// SQL gebruikersnaam
$db_username = "withmenl";

// SQL paswoord
$db_password = "uiteraard staat hier mij ftp ww.";

// MySQL database naam
$db_name = "withmenl";

$script_dir = "personals";

$connection = mysql_connect($db_host, $db_username, $db_password) or die(mysql_error());

$db = mysql_select_db($db_name, $connection);

session_start();

$t = time();

//build the script path
if(!empty($script_dir))
{
$dir = "/".$script_dir;
}

?>

deze gegevens kreeg ik van mijn hosting provider na het aanmaken van de database:

Wanneer de database is aangemaakt, kunt u verbinden met de volgende gegevens:

host: mssql.withme.nl
user: withmenl
database: withmenl
pass: (Uw FTP wachtwoord)
please help me!!!!!
je hostname moet dus mysqlwithme.nl zijn (en dan moet daar ook je database in zitten)
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/w/i/t/withme.nl/public_html/conn.php on line 18
Kan geen verbinding met de server maken. De server heeft het mogelijk te druk, probeer het later opnieuw.Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)

heb hem vervangen dit staat er nu en zou niet weten hoe ik de titel van het topic moet veranderen zou het graag doen maar weet niet waar :-(
Domme vraag: Heb je jouw hostingprovider al eens gevraagd hoe je een verbinding moet maken met de database? Die kan je dat haarfijn uitleggen, heeft waarschijnlijk zelfs wel kant-en-klare code voor je klaar liggen. Het zal niet de eerste keer zijn dat deze vraag voorbij komt...
Domme vragen bestaan niet heb ik nog niet gedaan ben er eind van de middag mee begonnen en de mannen van argeweb werken maar tot 17 uur , en ben helemaal nieuwe met databases en erg ongeduldig zoals elke webmaster denk ik dus vandaar dat ik aan wijze mannen als jullie vraag , maar het is natuurlijk wel slimmer om mze morgen even te bellen ben ik met je eens schaam me bijna voor mijn ongeduld
mod-edit:

Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten heet bumpen. Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.

mannen en misschien dames? heb ik in de gauwigheid niet kunnen zien hartelijk bedankt voor jullie tijd en moeite en ga morgen gelijk mijn provider bellen

THANXS JEROEN
Ja zou je er misschien eerst wat meer in moeten verdiepen.
Dan kun je er zelf ook meestal wel uit komen.
Ja wil het ook graag leren zowieso!!

dus ga me er zeker meer in verdiepen heb je gelijk in maar je moet ergens beginnen , en het begin is nu gemaakt!
jeroen schreef op 26.07.2007 21:10
Re: help het lukt niet! op 26.07.2007 21:06
Pas je titel even aan alsjeblieft. Mocht je niet weten waarom, lees dan de regels even door hier.

sorry wat word hier mee bedoeld?

Een goede topictitel is kort en beschrijvend, zodat hij gemakkelijk terug te vinden is.

Slechte titels:

vraagje
help
error
doet het niet
fout
probleem

Snap je?

;-)
Ik heb net op de site van je provider zitten kijken maar de database die ze ondersteunen is gewoon MySQL.

En ik denk dat je hier wel kunt vinden wat je zoekt, want jij bent immers klant.

Edit: Iemand had dit al geplaatst: en ze hebben ook mssql, maar dat ligt dus aan welk pakket je hebt.
ja heb het al gedaan zag idd dat je het kon veranderen ;-0

Reageren