ja hallo

toen ik de 1st keer voor me brommer op ging, had ik op 7 februari betaald.
en toen was het ook overgeschreven en kon ik op 19 februari ofzo op examen voor me brommer.

nu heb ik op 9 juli betaald, en kan op 27 juli op examen.
maar er is nu niks overgemaakt!, dus er is geen geld weg.. en het ging via ideal.
ik heb wel een bevestiging binnen dat het goed is gegaan.
betaling ging trouwens via ideal.

====
BSN/204963564 Onderwerp: bevestiging theorie-examen Beste J Jansen,
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen
categorie Bromfiets (AM) Klassikaal Nederlands op vrijdag 27 juli 2007

om 09:00 uur in ENSCHEDE.

Eventueel kun je via de website nog een bevestiging uitprinten
met alle relevante informatie. N.B. Dit is een automatisch gegenereerde e-mail.
Je kunt hier niet op reageren. Met vriendelijke groet, CBR

Weet iemand of er wat veranderd is? of ik kom morgen bij de CBR en word ik terug gestuurd.. ]

Of ik heb gewoon geluk gehad dat er iets fout is gegaan bij de betaling!

en ff niet dom doen, want dit is echt klote, zit al 2 weken ofzo met spanning deze dag af te wachten. '' kom er ook weer te laat mee maja'''
Sja, en wat zou ik er aan kunnen doen?

Joh, ga gewoon morgen langs, ga niet lopen stressen (ergste wat je kan doen bij een examen!) Zeg dat het je vandaag is opgevallen dat het geld helemaal niet is overgemaakt. Neem 35 euries contant mee zodat ze jou niet pakken opdat je niet betaald hebt, als zij je niet afzeggen voor een afspraak is dat natuurlijk wel raar, of er nou geld is overgemaakt of niet. Als je het gewoon even eerlijk meld bij aankomst kan je het vast wel terplekke oplossen.

Kortom, houd je hoofd koel, ga niet lopen stressen, en ga zo slapen want slaperig examen doen is voor niemand goed.
Houd ten eerste dit in je achterhoofd,
Als jij een bevstiging hebt gehad,
dan moet je ervan uitgaan dat voor hun alles in orde is.
Je krijgt (voor zo ver ik weet) de bevestiging alleen als er betaald is.
Ga wel als je binnenkomt meteen naar de balie of wat dan ook.
zeg dat je er gister avond achter bent gekomen dat er (volgens jou) niks is afgeschreven.
Dan gaat dat meneertje/mevrouwtje achter de balie dat controleren.
en dan moet alles goedkomen.
veel succes morgen..
Ik weet het, maar bij CBR enschede kan je alleen via internetbetalen, of via telefoon bankierne ofzo.

kan je daar niet cashen volgens mij.
Ahh herinneringen aan mijn goeie ouwe fiets, werd gestolen toen ik net examen had gedaan, vorige week. Naaistreek was dat zeg, kon ik naar huis pendelen met de bus en een behoorlijk stuk lopen, natuurlijk net de dag dat mijn OV ongeldig was... (ben wel geslaagd iig)

Maar weer ontopic, ze hebben je een bevestiging gestuurd toch? Print die uit en neem die mee, dan kunnen ze je niets maken, maar voor de zekerheid neem alsnog die 35 euro mee. Dan ben je verzekerd van een examen. En ga gewoon rustig slapen nu, er is echt niks wat je er meer aan kan doen lijkt me.

Reageren