Ik zoek voor een projectje een tijdelijke gratis host, waarom? Ik gebruik nu gewoon localhost alleen dat is niet erg handig als je in 2 huizen woont. Ik kan die PC moeilijk dag en nacht aan laten met al die broeikas effect reclame's. Dus ik zoek een gratis host zodat ik vanaf iederen computer kan werken. Wat heb ik nodig:
- PHP5 ondersteund
- FTP toegang
- MySQL Database (1 is genoeg)
- Min. 100mb ruimte
- Mail functie mogelijkheid
- Zo veel mogelijk dataverkeer
- Geen reclame of banners
Weet iemand eentje die hier aan voldoet?
[edit]
De host mag ook wel wat geld kosten, als het maar niet teveel is aangezien het tijdenlijk is
[/edit]
Het is wel handig om te melden wat je daarmee wilt gaan doen. De meesten zullen niet omaar vanalles beschikbaar stellen als niet duidelijk wordt wat je wilt.
En hoelang is tijdelijk?
Wat ik wil? Een host! Wat ik er mee ga doen? Site maken met leden systeem voor mijn school!
Ik heb nog ff wat langer op phphulp rond gekeken en volgens mij is gratis host toch niet zo'n goed plan. Dus ik zoek wat anders, een goedkope host:) Dus hoeft niet al te uitgebreid te zijn, ik heb ook geen domein nodig maar het liefst wel wat in mijn vorige post staat
?
Onbekende gebruiker
29-07-2007 11:48
Bij SoHosted.com kan je een pakketje nemen voor 1,50 per maand excl btw en domein. Omdat je waarschijnlijk geen domein wilt betalen kan je daar gratis jouwnaam.sohosted.com nemen. Scheelt toch 14 euro per jaar.
Mail vertsuren doormiddel van mail() waarschijnlijk.
ja oke dat is mij ook duidelijk maar gaat het hier om mail via de localhost of mail via een mail domein die dan voor hem moet worden aangemaakt of e-mail van het al aanwezigen domein of wat
Een free-host die (denk ik) aan jou eisen voldoet is Awardspace
Ik weet niet of je 5GB dataverkeer genoeg vind en mail weet ik ook niet. Ik heb deze host ook tijdelijk om dingen te testen. Alleen m'n registratie mail (eigen registratie script) komt niet aan... (zelfs de simpelste mails) dus ik denk dat [php]mail()[/php] uit staat.
Een free-host die (denk ik) aan jou eisen voldoet is Awardspace
Ik weet niet of je 5GB dataverkeer genoeg vind en mail weet ik ook niet. Ik heb deze host ook tijdelijk om dingen te testen. Alleen m'n registratie mail (eigen registratie script) komt niet aan... (zelfs de simpelste mails) dus ik denk dat [php]mail()[/php] uit staat.