Beste mensen van PHPHulp.

Ik ben hier nou al een tijdje lid, en ik kwam hier al regelmatig ook voordat ik me aanmeldde. Wat ik mij nou afvroeg, en ook al zei in een ander topic, hoe komt het in hemelsnaam dat we zo rond de 14.000 leden zitten, maar dat ik er nog nooit 50 tegelijk online heb gezien ?!

Gasten zijn er altijd wel boven de 25, maar ik heb nog nooit 50 leden tegelijk online gezien.

Hoe kan het, dat een site met bijna 14.000 accounts, zo weinig actieve leden heeft? Je zou toch op zijn minst verwachten dat er zo'n 100 leden actief zouden zijn...

Zijn er nou zoveel verbannen? Of is iedereen deze site vergeten? Stuur eens een nieuwsbrief, naar alle accounts. Naar alle e-mail adressen.. Kijken wat er dan gebeurt..

Sorry
Als dit een van de vele topics hier over is...

Greetz,
Chris
Veel mensen die zoeken op google naar scripts en komen hier uit, registeren, stellen een kudtvraag, worden niet binnen 2 seconden geholpen met een volledige uitwerking van 5000 regels van hun vraag van nog geen 2 regels en gaan weg
Ook op deze website moeten ze mijn geweldige idee maken:

1maand niet geweest = E-mail
2maanden niet geweest = Acount delete of op non actief.
Ik herschrijf alle code van m'n site en daar gebruik ik het zelfde idee als robin.

iedere dag op 4 uur kijkt cron jobs of er leden zijn die 1 maand niet online zijn geweest, die krijgen een mailtje, als ze de volgende maand nog niets hebben gedaan, dan worden ze verwijderd. Same 4 activeren, maar daar worden ze niet verwijderd..

Reageren