Hallo allemaal,
Wat wil ik dus:
Ik heb mijn forum aardig wat gemod en dacht eraan om een portal.php te installeren waarin ik de laatste nieuwsberichten plus laatste posts kan tonen.
Dus aan de slag gegaan met EZportal.
Na de portal_body.tpl te hebben geopend met Frontpage ben ik overbodige blokken gaan verwijderen en wat blokken verplaatsen.
Bij het verplaatsen gaat het al mis want de nieuwsitems kan ie niet meer inlezen heel erg raar. Ook merk ik dat de portal alleen maar de Subsilver template ondersteund.
Mijn vraag is dus: Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om aan de hand van een plaatje wat ik opstel een portal_body.tpl wil maken die overweg kan met de FISubsliverShadow template.
Wat er op de portal moet komen is in ieder geval 3 blokken links en rechts en in het midden-boven 2 blokjes naast elkaar met de mededelingen en laatste berichten (codes voor laatste 5 berichten kan ik zelf) en daaronder de laatste 2 nieuws items (in ezportal kan je daar dus forumid voor aanwijzen).
Als iemand zo vriendelijk is om dit te proberen zal ik een plaatje opstellen hoe het eruit moet zijn.
Vriendelijke groeten,
846 views