Laat ik me ff voorstellen ik ben gameforcen en ben nieuw hier. Ik zoek eigenlijk php hulp. Ik ben paar maandjes bezig met photoshop gaat eigenlijk harstikke goed. Maar nou moest ik een website maken.

http://members.lycos.nl/gameforce15
(dit is waarschijnlijk nog niet het echte design)

Alles leuk en wel website gemaakt in photoshop naar html geport. Maar nou wil ik een menu maken zodat ik dus in het midden meer pagina's krijgt dus de middenpagina staat nu text en met het menu maak ik dus meer pagina's. Ik ken dus eigenlijk niks met php dus zou iemand me kunnen helpen

ik heb ook msn [email protected]

Groetjes Gameforce,
ik zou even de tutorials checken hier op de site. Kom je erg ver mee
Marijn schreef op 26.11.2004 00:42
ik zou eerlijk gezegt eerst html leren..
kijk even op www.handleidinghtml.nl of www.w3schools.com

mag ik vragen waarom ?
als je de basis van html kent, is het veel makkelijker om php te leren en te snappen.
maar je hoeft echt maar wat basis te weten hor zoals tabellen maken achtergrond kleur tekst kleur enz.
Woopie100 schreef op 26.11.2004 08:24
maar je hoeft echt maar wat basis te weten hor zoals tabellen maken achtergrond kleur tekst kleur enz.

Nederlands ?

gok dat er staat "maar je moet echt meer weten dan de basis"

waarom moet je meer weten dan de basis. waarom zou je uberhaupt HTML willen weten om PHP te leren. Het is handig maar het is niet nodig. Voor sommige onwetende PHP kan je ook als scripts gebruiken in Linux zelf dus zonder HTML output.

Reageren