oh, jaja. Ik zou gewoon een database gebruiken, ik zou er ook tabellen in aanmaken.
Serieus. Kunnen dit soort topics niet gewoon gelijk weggegooid worden. Ik gun iedereen de kans en mogelijkheid om een topic te starten, maar pleeeaaasssseeee... laat ze er een klein beetje moeite voor doen.
oh, jaja. Ik zou gewoon een database gebruiken, ik zou er ook tabellen in aanmaken.
Serieus. Kunnen dit soort topics niet gewoon gelijk weggegooid worden. Ik gun iedereen de kans en mogelijkheid om een topic te starten, maar pleeeaaasssseeee... laat ze er een klein beetje moeite voor doen.
Zeur niet... PHPhulp
en ik zoek hulp met database.
[edit]Bas verwijder deze laatste 2 berichten even want ze verpesten alleen maar david zijn topic[/edit]
[edit]oke excuses excuses × 1000[/edit]
Hij heeft waarschijnlijk hulp nodig met de opbouw van zijn SQL-tabellen...
80% van je bericht is iig niet nuttig michel...
Het was wel als nuttig bedoeld mebus, er kwam echt geen sarcasme in voor, m.u.v. de laatste regel. Ik wil iedereen heel graag helpen. Maar zonder duidelijke info kan ik weinig voor hem betekenen, het was alleen een duwtje in de goede richting.
Nu later blijkt trouwens later dat er al een gedeelte klaar is, wat dus toch wel weer relevant is bij zijn vraag. Ik krijg liever teveel info voor het helpen dan te weinig, en ik denk dat veel mensen dat kunnen beamen.
Je hebt mijn reactie dus totaal verkeerd begrepen, mijn intenties hier zijn goed.
Uit me PM:
Problem is met de link collection
Ik wil een pagina Database met photos van schilderijen in de collectie
Tweede is de inloggen database members
Kij aub naar de proof site : http://members.chello.nl/d.oduki/royalafrican/index.htm
mvg
David
@david, ik zou het graag in dit topic willen houden zodat iedereen van deze info op de hoogte is. Erg duidelijk zijn je zinnen trouwens niet, probeer wat uitgebreider te schrijven, het hoeft niet zo kort en bondig, dat brengt alleen maar onduidelijkheden.