Ik ben al een tijd op zoek naar een php subdomein menager.
Of iets wat er op lijkt, ik weet echter niet hoe ik dat moet maken, ik kan het niet regelen met mijndomein.nl, omdat ik enkel een domein naam heb. En ik zou graag van subdomein namen gebruik willen maken.
Over het algemeen biedt je hosting dit soort dingen aan. Als je dit met php wilt gaan regelen zul je een combinatie moeten gaan gebruiken van .htaccess en php. Wellicht moet je ook nog je apache configuratie aan gaan passen.
Heb je enig idee waar je het over hebt? PHP heeft hier geen directe mogelijkheden voor namelijk. Je zult via php moeten gaan praten met bestanden van apache.
Je kan bij mijndomein.nl wel oneindig subdomains aanmaken want ik zit er zelf ook met een aantal domains...
Maar je kan wel een directory view "maken" maar dit is vere van handig en veilig maar wat wil je er precies mee kunnen doen en/of wat wil je kunnen zien....
@marco
hij geeft net zelf aan dat hij geen hosting heeft lopen bij mijndomein, dus daar is hij niet helemaal mee gered.
Maar to the point. Wat voor server heb je draaien? en kan je met die zoektermen niet wat vinden op google? je draait zelf de server, dus alles is aan te passen:)