Ik ben bezig met allerlei dingen te verkopen ...
Mr ik wil op termijn naar een complete full service ...
Maar hierbij zou ik graag weten wat jullie intresses zijn ...
En vooral wat jullie graag zouden vinden op een website al dan niet van ICT ...
(Ook ivm met diensten ... zoals bv. het herladen van je gsm.)
Voornamelijk handleidingen en software denk ik :) Ik weet nog dat ik erg blij was met software om destijds mijn telefoon te flashen + handleiding voor het maken van een datakabel. Ben er toen een tijdje naar op zoek geweest. Wat je bedoelt met "herladen" (op bedoel je "opladen") van je gsm weet ik niet, maar dat lijkt me niet zo'n handige service op een website. Ik sluit mijn gsm gewoon aan op dat oplaadstekkertje en die stop ik in het stopcontact en dan laadt hij op (nu even niet dan -> telefoon kaduuk). Zou niet weten waarom ik daarvoor naar een website moet gaan.
Ik denk ook dat je iets duidelijker moet zijn in wat je nú al doet, en wat je wilt doen op termijn. ICT is zo'n breed begrip ;)
Voornamelijk handleidingen en software denk ik :) Ik weet nog dat ik erg blij was met software om destijds mijn telefoon te flashen + handleiding voor het maken van een datakabel. Ben er toen een tijdje naar op zoek geweest. Wat je bedoelt met "herladen" (op bedoel je "opladen") van je gsm weet ik niet, maar dat lijkt me niet zo'n handige service op een website. Ik sluit mijn gsm gewoon aan op dat oplaadstekkertje en die stop ik in het stopcontact en dan laadt hij op (nu even niet dan -> telefoon kaduuk). Zou niet weten waarom ik daarvoor naar een website moet gaan.
Ik denk ook dat je iets duidelijker moet zijn in wat je nú al doet, en wat je wilt doen op termijn. ICT is zo'n breed begrip ;)
Hey,
Met herladen bedoel ik geld bijzetten op je prepaid abbonoment ... ;)
Mijn huidige diensten zijn:
- Hosting
- Domeinnamen
- Elektronica (fototoestellen, wasmachines, ...)
- computer verkoop ... incl. ALLE accesoires
- Computer herstellingen
- Aanleg van elektrische voorzieningen & (draadloze) netwerken
- GSM verkoop incl. Alle accesoires
- Gsm herlaadkaarten, abbonomenten
- Internet (abbonomenten) + aansluiting
- Webbuilding
- ... en nog een paar kleine dingetjes ... (bv. het solderen van een printplaat)
Met herladen bedoel ik geld bijzetten op je prepaid abbonoment ... ;)
Dat zou ik nooit toevertrouwen aan 'zomaar een' website. Dan bel ik liever gewoon mijn operator en waardeer ik het op met Rabofoon, of ik loop naar de winkel en haal zo'n kaart.
Met je huidige diensten kan je wel uit de voeten (misschien heb je nu al wel te veel, maar dat is mijn mening). Je kan ook denken aan repareren van computers en printplaten (dan ben ik wellicht je eerste klant :P ). Voor de rest gewoon support leveren in de vorm van software (drivers, firmware etc.) en handleidingen.