Goedendag,ik heb nu net een gastenboekscriptje gemaakt,maar nu wil ik er een infectie in zetten met bijvoorbeeld: if (empty($_POST['message']))
en dit is het hele gastenboekscriptje:
<?php

}
# functie bericht versturen:
else
{

echo"<br>";
# controle gegevens:
if (empty($_POST['message']))
{
echo "You forgot to leave a <b>message</b> on the gb form, <a href='javascript:history.go(-1)'>» go back</a>;
}
elseif (empty($_POST['www']))
{
echo "You forgot to leave your <b>website</b> on the gb form, <a href='javascript:history.go(-1)'>» go back</a>";
}
elseif (empty($_POST['name']))
{
echo "You forgot to leave your <b>name</b> on the gb form, <a href='javascript:history.go(-1)'>» go back</a>";
}
elseif (empty($_POST['age']))
{
echo "You forgot to leave your <b>age</b> on the gb form, <a href='javascript:history.go(-1)'>» go back</a>";
}
# de volgende stap als alles correct is ingevuld:
else
{

$message = $_POST["message"];
$ip = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];
$www = $_POST["www"];
$name = $_POST["name"];
$age = $_POST["age"];
$datum = date("H:i d-m-Y ");
$write = fopen ("berichten3.txt","a");
fputs ($write, "<div style='border:1px dashed #645742; background:white; color:black;'><font style='font-family:verdana;font-size:11px;color:black;'>$message<br>*****************************************************<br> <u>$ip</u> - <a href='$www' target='_blank'>$name</a> - $datum,the age was: <b>$age</b> ");
}
}
?>

Ik heb zelf echt geen idee hoe het moet, dus zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
kijk maar eens naar de kleurtjes, zou je al genoeg moeten zeggen
Je ziet al dat er iets fout is op lijn 12 zet er een " achteraan

Wes was me voor :( ;)
:P Alles is opgelost =D inplaats van \" = ' ,want dat wist ik nog niet ,sorry :$

Reageren