hey,

Ik ben op zoek naar een toolbar voor een nieuws beheer systeem om dikgedrukte, schuin enzovoort kan invoegen. De toolbar die je bij joomla hebt is perfect... maar hebben ze hellemaal ingebouwd, en is ook niet zo nettjes om die zomaar te jatten. Kennen jullie mss een gratis code voor z'n toolbar?
google zoeken: UBB toolbar of UBB bar[edit]oja,
en vergeet FCKeditor en TinyMCE niet.[/edit]
joomla heeft tinymce
TinyMCE is volgens mij hetzelfde als dat bij joomla wordt gebruikt :P... kan ik ook somige opties uitschakelen? want layer enzo hoeft er niet bij[edit] ja lol[/edit]
Gommers schreef op 16.08.2007 18:01
hey,

Ik ben op zoek naar een toolbar voor een nieuws beheer systeem om dikgedrukte, schuin enzovoort kan invoegen. De toolbar die je bij joomla hebt is perfect... maar hebben ze hellemaal ingebouwd, en is ook niet zo nettjes om die zomaar te jatten. Kennen jullie mss een gratis code voor z'n toolbar?

Hoezo jatten? Joomla en TinyMCE zijn opensource dus je mag zo gewoon gebruiken en aanpassen naar jou wensen.
ja... ik zie het nu ook: http://wiki.moxiecode.com/examples/tinymce/installation_example_03.php

maar het lukt me niet om hem werkend te krijgen :S...

<html>
<head>
<title>TinyMCE Test</title>
<script language="javascript" type="text/javascript" src="../jscripts/tiny_mce/tiny_mce.js"></script>
<script language="javascript" type="text/javascript">
tinyMCE.init({
	mode : "textareas",
	theme : "advanced",
	theme_advanced_buttons1 : "bold,italic,underline,separator,strikethrough,justifyleft,justifycenter,justifyright, justifyfull,bullist,numlist,undo,redo,link,unlink",
	theme_advanced_buttons2 : "",
	theme_advanced_buttons3 : "",
	theme_advanced_toolbar_location : "top",
	theme_advanced_toolbar_align : "left",
	theme_advanced_path_location : "bottom",
	extended_valid_elements : "a[name|href|target|title|onclick],img[class|src|border=0|alt|title|hspace|vspace|width|height|align|onmouseover|onmouseout|name],hr[class|width|size|noshade],font[face|size|color|style],span[class|align|style]"
});
</script>
</head>
<body>
<!-- form sends content to moxiecode's demo page -->
<form method="post" action="http://tinymce.moxiecode.com/dump.php?example=true">
	<textarea name="content" cols="50" rows="15">This is some content that will be editable with TinyMCE.</textarea>
	<input type="submit" value="Save" />
</form>
</body>
</html>
dit is de code die als voorbeeld wordt gebruikt op wiki... maar toch doet hij het niet :(

[edit]Firefox js errors zei dat hij het js bestand niet kon vinen :P effe url gecheckt en was idd verkeerd... opgelost dus! ;) dit was precies wat ik nodig had, bedankt iedereen[/edit]
de edit over het hoofd gezien

Reageren