Ik wou gaan voor nr ,1

Vindt hem mooier

MVG
het zijn allemaal leer punten

controleer altijd alles in zoveel mogelijke browsers

qua kleur soms heb je geen keus want klant is koning. maar je hebt zeker inspraak bij een klant als jij achter je product staat en het kunt verdedigen zonder slappe antwoorden!! dan kun je zelfs sites verkopen met de verkeerde kleur combinatie maar dat moet je zelf niet willen.

lever altijd qualitatief uitsstekende producten af heb je er zelf ook het minste last van anders kun je over een paar maanden weer je sites gaan bij werken
Harm schreef op 17.08.2007 08:58
Lekker negatief ben jij. Dit is wel mooi mijn eerste website. En als jij dat wil verpesten doe dat maar bij iemand anders. En het is niet zo dat jij de baas ofzo over mij bent omdat je een Moderator Rank ofzo hebt! Dus ik maak zelf nog wel uit wat ik doe of niet. En trouwens die websites van jou, net alsof die er dan wel uitzien?!

ik weet dat er na dit bericht al veel berichten zijn geplaatst.. maar heb ze niet allemaal gelezen, omdat ik nog een aanvulling heb..
scroll maar is naar rechts ;) (iig in ff)
Ik zou geen van de 5 nemen ze zijn allemaal stom.. (vind ik dan he)
Terence schreef op 17.08.2007 08:47
denk jij dat je het met zo'n site gaat redden? vergeet dat maar hoor..
punten waar je op afgekeurd gaat worden:
- volledig in tables
- niet crosbrowser (kijk maar)
- Geen bedrijfskunde (hoe zet ik een bedrijf op, hoe werkt belasting, hoe werkt de KvK, enz. enz.)

kijk verder dan je neus lang is, met je 13 jaar ga jij het echt niet redden.
Jij bent miss groot, de wereld is nog veeeeel groter

Om even voor de 13 en 14 jarige op te komen....

Ik heb dan misschien geen bedrijfskunde gedaan, maar ik weet wél hoe ik een bedrijf opzet, en hoe de belasting en KVK werkt... Over een maand hoop ik een bedrijf te hebben, alleen de Kvk is aan het zeiken... :)

Ik heb dan misschien geen bedrijfskunde gedaan, maar ik weet wél hoe ik een bedrijf opzet, en hoe de belasting en KVK werkt... Over een maand hoop ik een bedrijf te hebben, alleen de Kvk is aan het zeiken... :)
Dat je weet hoe het juridisch werkt geloof ik wel. Je moet ook wel een impeciel zijn om dat niet te snappen. Maar het gaat om communicatie, marketing, presentatie, continuïteit, etc, etc. Dat zul je moeten bewijzen voordat je zegt dat je weet hoe je een bedrijf opstart :)

Edit:

Ik heb zojuist het hele topic doorgelezen. Ongeveer 30 offtopic posts. Ook één of meer bumps van TS. Discussies offtopic. Alles offtopic.

AAAAAAAH IK WORD GEK.

Maar niet getreurd, ik vond de offtopic discussie wel goed. Ik ging zelf ook offtopic bedenk ik me net. Dit topic loopt echt de spuigaten uit ik ga echt rennen want ik wil hier niet meer in de buurt zijn.

Nee maar even serieus: doe wat je niet laten kunt zolang het maar vriendelijk en enigszins ontopic is, maar ik wil geen bumps zien en geen flames. :)
TS heeft genoeg waarschuwingen gehad.

Reageren