Hoi,
mijn probleem:
ik heb een form dat bestaat uit meerdere paginas en gebruik sessions om de variables mee te nemen.
Alles werkte prima tot nu ineens bij drukken op de back-knop mn formulier leeg is of verderop in het script ie aangeeft dat de pagina niet bestaat.
ik gebruik de header("Cache-control: private"); // IE 6 Fix.
maar het lijkt net of ie er niet staat :(
iemand een iedee waar ik nog naar kan kijken, ik zit al 6 uur naar mn scherm te staren :"(
Sessie hoort te blijven ...
En je formulier leeg, heb je wel '<input blaat value=" . $_SESSION['var'] . '">' gedaan? :)
Anders is het logisch dat ie leeg is ...
?
Onbekende gebruiker
28-11-2004 18:40
nee ik heb voorheen geen session vars in het form ingevoerd omdat de waarden gewoon bleven staan
bij history.back(-1)
dat scheelde weer werk,
ik zou dit nog kunnen doen maar t ergste is dat de pagina niet gevonden wordt bij terug gaan naar de vorige pagina.
heb je script?
Ligt t aan de ?id= die je meeneemt in je url en die later niet kan worden gevonden omdat ie ook niet in sessie staat?
?
Onbekende gebruiker
28-11-2004 19:00
't is gewoon vrij straith forward een formulier, begint met een form.htm dan da ik verder met php <?PHP
session_start();
header("Cache-control: private"); // IE 6 Fix.
dan haal ik de variables op en daar doe ik dingen mee, dan registreer ik ze in de sessie
dan ga ik naar de volgende pagina daar kunnen mensen weer wat invullen, en
alles werkte perfect, ik d8 dat ik al klaar was ik heb eigenlijk alleen nog maag wat kleine dingetjes veranderd waarvan ik dacht dat t geen invloed op de werking van mn scriptje zou hebben maar toch werkte ineens mn history.back knoppie niet meer naar behoren.
met de symptomen zoals beschreven voor je de IE6 FIX erin zet.
bij mozilla en netscape doet ie t wel goed