Ik zit hier met een vervelend probleem:
Op een PC startten we Outlook Express op, en die liep vast. Dus na een paar minuten de taak beëindigt.
Dus opnieuw Outlook Express opgestart, en alle e-mail vanaf 10-03-2006 t/m vandaag (m.u.v. één e-mail vandaag) is foetsie.
Ik heb met file recovery software gezocht, maar er werd niets gevonden.
Dus Microsoft gebeld, maar het is OEM-software, dus die hielpen me niet.
De Vobis (merk van de computer) gebeld, maar die zeggen ook dat ze niet veel kunnen doen. Ze kunnen er (tegen betaling natuurlijk) naar kijken, maar ze zeiden zelf ook dat dat weinig zou opleveren.
Heeft iemand van jullie een idee? De e-mails zijn erg belangrijk... En nee, back-ups hebben we niet.
euhm..
Waarom is telenet dan soms ook handig..
Kan je het niet binnegehaalde e-mails zien op de webmail..
Maar in jou geval denk ik dat er niets meer opzit dan de personen die de e-mails hebben gestuurt te contacteren en vragen of ze een 2de exemplaar hebben
maar als je de mail nog op je webmail hebt kan je ze wel opnieuw binnenhalen. Kwestie vna eenvoudig de account verwijderen en er opnieuw inzetten. Heb je ze niet meer in je webmail, dan heb je waarschijnlijk pech. (je kan nog wel eens in Documents & Settings/Apllication Data/Microsoft/Outlook Express/ (laatste map is een gok, omdat ik geen outlook express gebruik) en proberen of je daaruit een bestand kan importeren. -> als het goed is zit daar ergens een bestand waarin de info van outlook staat, weet niet of de mail daar ook in zit.
Helaas, het zit niet meer bij de provider (de webmail dus). Ook niet in de .dbx bestanden, daar zitten alleen nog de e-mail zonder het verdwenen gedeelte.
Als je met file recovery op de juiste plaats hebt gezocht en niets gevonden, en in de dbx-bestanden stond alleen dat ene mailtje, dan vrees ik dat al je vorige mailtjes zijn overschreven.
Laat het een les zijn en begin met het maken van backups ;)