Hallo,

ik zit erover te denken om een baantje, (het liefst in het weekend) bij een electronicawinkel te nemen, dus ik ging zoeken en ik kwam uit bij tfortelecom en daar moet je eerst allemaal cursussen gaan volgen, en ik denk dat de leeftijd daar ook niet echt aan meewerkt, ik wil het liefst ergens werken als verkoper bij een electronicawinkel, want dat interesseert me, en ik weet er redelijk veel vanaf. Weet iemand zo'n winkel waar je niet allemaal cursussen voor hoeft te volgen??

Alvast bedankt!
Bij zulke winkels gaat het er vaak niet om of jij er veel vanaf weet... Meer iets van... kun jij goed verkopen?
Hoe oud ben je?
Ja, daar zit denk ik het probleem: 15:s, maar het gaat er mij niet perse om dat ik moet verkopen ofzo, ik wil ook best dingen goedzetten of een beetje poetsen, maar wel in een electronicawinkel, het moet met electronica te maken hebben...
Bel anders gewoon de dixons/mediamarkt/Dynabyte etc in de omgeving en vraag of ze nog mensen zoeken.

Vaak vragen ze daar niet meer dan een goede babbel en enige intresse op het gebied.
nou dat babbelen zal wel lukken:p de school is net 2 dage begonne en ik heb er al weer veel commentaar op gehad:p, maar dan bel ik ze straks even, en dan post ik de 'uitslag' wel...
Als ik jou was zou ik gewoon een keer bij een elektronica winkel langs gaan, en het gewoon vragen.
Ik heb gezocht, 1 vacature bij dixons gevonden, maar die was verouderd, jammer, maar nu weet ik tenminste hoe ik de volgende keer te werk moet gaan...Bedankt!
Tip: ga naar een klein plaatselijk winkeltje, daar word je eerder zonder gedoe, cursussen e.d. aangenomen.

Reageren