Wat handig zou zijn bij de topics, is een optie: Opgelost?. Als je een thread gemaakt hebt, en die is opgelost, zou je dat dan moeten aanvinken op op klikken, en zou de titel veranderd worden in "(titel) - Opgelost" of zoiets. Dan kunnen de mensen makkelijker weten welke topic ze nog moeten bekijken om hulp aan te bieden.
Ja maar als ie totaal opgelost is, is het toch zonde van die tijd die een persoon verliest om een opgeloste topic te bekijken. Ik heb dit systeem op andere fora gezien, en dat werkte echt goed.
Zou wel makkelijk zijn, maar vaak worden er nog meer oplossingen gegeven waar je later misschien baat mee hebt.
Helemaal mee eens....
Iemand met gedachte 1 bied jou oplossing 1. Iemand met gedachte 2 bied jou oplossing 2 enz enz.... Des te meer keuze je hebt!
Iedereen heeft zijn eigen gebied waarin hij/zij veel ervaring heeft. Het kan wel eens een dag langer duren voordat deze persoon kan reageren
Tom schreef op 26.08.2007 22:58
Ja maar als ie totaal opgelost is, is het toch zonde van die tijd die een persoon verliest om een opgeloste topic te bekijken. Ik heb dit systeem op andere fora gezien, en dat werkte echt goed.
Zoals ik hierboven zei... Er blijven altijd andere mogelijkheden bestaan...
Er zijn een hoop mensen met een 'oplossing' van de wal in de sloot beland en vaak komt men daar pas achter als het kalf al verdronken is.
Daar komt nog eens bij dat de topic starter hulp nodig heeft omdat hij er zelf niet uitkomt. Hoe denk jij dan dat hij/zij kan bepalen of er een goede oplossing is gegeven?
Een 'opgelost' zegt dus weinig over een topic, voegt niets toe. Deze discussie wordt overigens met enige regelmaat gevoerd.