Beste,
Ik heb het volgende loginscript:
http://plaatscode.be/6447/

Zou het mogelijk zijn 'beveiligdepagina.php' te beveiligen zodat het onmogelijk is voor niet-ingelogden deze pagina te bekijken zonder eerst in te loggen?

Met vriendelijk groeten
Wanja
Even zonder naar je script te kijken..: Maak tijdens het inloggen een sessie aan. Dan controleer je op elke pagina of die sessie bestaat. Bestaat die niet dan zijn ze ook niet ingelogd.
gewoon zo:

<?php error_reporting(E_ALL); $auth = false; $user = array("username1","username2","username3");
$pass = array("password1","password2","username3");
$num = count($user); if (isset($_SERVER['PHP_AUTH_USER']) && isset($_SERVER['PHP_AUTH_PW'])) { for($i=0; $i<$num; $i++) {
if($_SERVER['PHP_AUTH_USER'] == $user[$i] && $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] == $pass[$i]) $auth = true; } } if(!$auth) { header('WWW-Authenticate: Basic realm="Cassy-web CLUB"'); header('HTTP/1.0 401 Unauthorized'); echo '<center><h1>Authentication failed</h1>Username and Password required<br><br>Private Section !!!</center>'; exit; }
echo "Beveiligd...";
?>
hoop dat het werkt

ennn... cedric haal die vista avatar weg! (ik heb vista al 2 weken, en ik vindt het nu al een dom systeem)
(ik heb namelijk een laptop met 2 gig ddr en intel core 2 duo inside (duo centrino)... ik d8 dat mijn laptop snel was, maar hij is echt slomer dan mijn pc met 512 mb geheugen met pentium 2 en windows xp erop :()
(en ik heb bijna niets erop gedaan, alleen maar IE 7 FireFox en Msn en een Virus-scanner)
[offtopic]
Die gaat binnenkort wel weg. Ik heb ook al genoeg gezien van vista, binnen een maand of 2 staat mijn Mac hier :) Met een Mac avater ;)
[/offtopic]
dat is dan beter :P

het aantal proccessen bij vista is 2 keer meer dan xp, dat is irritant.

En als je eentje uitzet doet je computer raar :S

Er klopt iets niet... volgens mij beveiligt het script de loginpagina ipv 'beveiligdepagina.php'

Reageren