Ik heb een producten pagina. Afhankelijk van de GET['product'] worden hier bepaalde dingen van van een bepaald product getoond. Dit gaat gewoon goed.
Nu heb ik vandaag een zogeheten AJAX tab menu met 3 tabs aangemaakt, namelijk: Informatie, specs en gerelateerd. Doordat het met AJAX is herlaad de pagina dus niet. :-)
Als ik op een tab klik wordt het bestand content.php?content=. geladen waarin staat:
<?php
if ($_GET['content'] == 1)
{
echo 'Hier komt de informatie';
}
if ($_GET['content'] == 2)
{
echo 'Hier komen de specs';
}
if ($_GET['content'] == 3)
{
echo 'Hier komen de gerelateerde producten';
}
?>
Als ik dus bijvoorbeeld op de tab specs klik, dan wordt content.php?content=2 geladen. Dat scriptje werkt op zich wel, alleen ik heb nu het probleem dat het script niet meer weet om welk product het staat gezien de $_GET alleen ['content'] bevat en niet ['product'].
Het script moet dit echter wel weten, want als bijvoorbeeld conten.phpt?content= 2 geladen wordt, moet een query uitgevoerd worden als:
<?php
$query = "SELECT naam, waarde FROM specs WHERE product_id = '" .$_GET['product']."'";
?>
Dit werkt dus helaas niet. Als ik in plaats van $_GET['product'] bijvoorbeeld gewoon 2 plaats, dan werkt het wel gewoon.
Zou iemand mij kunnen zeggen hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat het script ook weet om welk product het gaat?
770 views