Goedenavond,

Ik heb een website dat op een CMS draait, en daarin voeg ik berichten toe die gepubliceerd worden op een website. Ik zoek eigenlijk nog iemand die daar een simpel reactiesysteem voor kan maken/integreren. Gewoon heel basic (alle bezoekers kunnen reageren / beveiligd tegen spambots / laatste 10 reacties weergeven). Wie kan/wil dit voor me maken? Je kunt in ruil een link op de 'sponsor'pagina krijgen.

Meer informatie via PM.

Grt.
ArendJan Averik
op welke website komt dit? hoeveel bezoekers per maand? dan weet ik of een sponsor link lonend is ;)
Het komt op een website die nog niet online is, maar wel veel potentie heeft en door mijn sponsor als een zeer goed idee en concept wordt gezien. Dat er alleen al 3 mensen me binnen 24 uur wilden sponsoren is al een goed teken. Ga er van uit dat het concept een aantal 100 bezoekers moet gaan halen. ;)
voor wanneer wil je het hebben, ik heb namelijk pas morgenavond tijd hiervoor. Voor de rest wil ik het wel voor je maken.
Is prima als je morgenavond ermee bezig gaat. Stuur me een pm met je msn en we regelen het morgen. ;)

Reageren