ik heb een probleempje met PHP en de database. ik heb een pagina bijvoorbeel: GEGEVENS UITLEZEN en dan kijg ik een tabel en dan kan ik rechts van de tabel bijvoorbeeld updaten drukken en dan update hij die record maar nu wilde ik dat hij terugkeert naar dezelfde pagina na dat ik die record heb geupdated en dat doe ik met een javascriptje. Bijgevolg kom ik aan deze code:
if(isset($upid)) {
$mysql_id=mysql_connect("$dbhost","$dbuser","$dbpass");
$username=$_SESSION["username"];
$sql="UPDATE structuur SET uitgeschreven=NOW() , uitgeschreven_door='$username' WHERE id='$upid'";
$res=mysql_db_query("$db","$sql",$mysql_id);
echo'<BODY onLoad="history.go(-1)">';
}
en nu heb ik ook een pagina waarin ik de gegevens kan zoeken nu kan ik dat zoeken doen DMV select enzo en dan krijg ik die tabel maar als ik dan terug op updaten klik dan keert hij niet meer terug met hetzelfde stukje code omdat het een gegenereerd pagina is wil internet explorer niet meer en moet ik eerst op F5 drukken om naar dezelfde pagina terug te gaan.
nu is mijn vraag hoe kan ik gewoon maken dat als ik op update druk dat ik terugga naar mijn zelfde pagina met de zoekgegevens zonder dat ik iets moet doen (dus zonder op F5 te drukken)
dank op voorhand