Hallo,

Ik heb net een beetje uitgevonden hoe je kunt downloaden met usenet..

Weten jullie een gratis usenet server die een hoge download snelheid heeft? Registratie is niet erg..

BVD, Tommy
3x raden wat ik heb gedaan..

EDIT: bijv newsXS die heeft download snelheid boven de 1000 kb/s, dat lijkt me wel cool.. Maar er voor betalen is lullig.. Want iets minder krijg je gratis van je provider..
Tommy schreef op 02.09.2007 16:05
3x raden wat ik heb gedaan..

Je hebt niet gezocht?
Op mijn onderste link geklikt en het goede antwoord gevonden? xD
Nee.. Op google gezocht en toen hier gevraagd.. Ik ben niet zo n00b dat ik eht hier meteen vraag.. ik heb eerst op google gezocht (voor jullie welzijn xD)
Gratis newsservers zijn crap. Je hebt vaak een lage retentie(hoelang blijven de downloads op de server), vaak is dit enkele dagen en ook een trage verbinding. Dat jij een max 10mbit verbinding krijgt wil niet zeggen dat jou internetprovider dit ook aan jou verleend(ligt eraan welk pakket je hebt en van welke provider). Bijvoorbeeld Eweka is een goede usenet provider. €7,50 p/maand en een retentie van 70 dagen geloof ik. Eventueel zou je de kosten met iemand kunnen delen je krijgt nl. 8 lijnen.
Heeft je eigen provider geen usenet server waar je toegang tot hebt? die zal tenzij je geluk hebt de betere zijn want de meeste gratis usenet servers beperken zich tot:

- Tekstuele groepen.
- Beperkte retentie.
- Niet alle groepen.

Reageren