Hallo allemaal.

Dit maal even een probleem waarbij het gaat om het volgende. Sommige sites, zoals mijn eigen, maar ook YouTube hebben sinds een aantal dagen een aantal problemen.

In Firefox doet mijn site vaak vreemd. De HTML code klopt gewoon, terwijl de plaatjes compleet verwisseld zijn. Bovendien werken formulieren niet goed meer en kan ik niet meer op mijn ftp komen + email.

Zie screeshot >>> klik

Máár YouTube heeft dit probleem dus ook..

De code klopt wel gewoon, maar de plaatjes worden op een of andere manier verwisseld.

Wat heb ik al zelf ondernomen? Ik heb o.a. gekeken of het aan mijn verbindign met het internet ligt, maar op de andere computer hier in huis werkt alles prima. Ligt het dan aan Firefox? Misschien, want in IE en Safari werkt de site wel prima. Máár op de andere pc werkt mijn site in Firefox prima.

Ook heb ik mijn pc al flink opgeschoont en de virusscan even laten draaien, maar niks geen resultaten.

Heeft iemand enig idee wat ik hier nog aan kan doen? (Afgezien van afwachten en hopen dat het probleem vanzelf weg gaat?)

Alvast bedankt voor de tips ;-)
Heb je heel firefox al opnieuw geinstalleerd?
Dus eerst echt alles van firefox erafmieteren en dan opnieuw installeren?
Gewoon via configuratie scherm en dan Firefox deïnstalleren? Jep. Maar ik heb het vermoeden dat het niet alleen aan Firefox ligt aangezien mijn ftp (Filezilla) en mail (Thunderbird) ook vaak niet werken :-)
hmm, ja dan is anders. al contact opgenomen met mozilla? of op faq/google/forum(als ze die hebben gekeken?) het kan zijn dat meerdere dit hebben.

deinstalleren kan uninstallen ook. probeer eerst maar deinstalleren.
Okay, ik ga het allemaal even proberen.
Jah en misschien ook nog eens een groter screen vindt er niks mis mee :s ofjah ik ben ook niet je grootste bezoeker

Reageren