De nieuwe iPods worden nu gelanceerd!!!
Geef hier jou mening.
Hier kun je de nieuwe features bekijken en de iPods zelf natuurlijk, persoonlijk vind ik de iPod touch uber vet!

- http://live.gizmodo.com/
Hoe bedoel je reclame, slotje?!

[offtopic]Persoonlijke noot; Apple sterf![/offtopic]
Hoezo reclame? ik vraag gewoon een mening...

En ga me nu niet vertellen dat je de Zune goed vind -.-
Oh, grow up jimmy... Wat Webbie net zei was trouwens wel ontopic, want er wordt gevraagd naar je mening
Geef hier jou mening.

Ikzelf ben ook niet weg van Apple, puur en alleen, omdat ik een telefoontje nodig heb om te bellen, meer niet. Een mp3tje hoeft van mij niet, dus al helemaal geen iPod voor mij...
Webmakerij schreef op 05.09.2007 19:45
Hoe bedoel je reclame, slotje?!

[offtopic]Persoonlijke noot; Apple sterf![/offtopic]

Volgens mij heb je een behoorlijke type fout gemaakt, het is namelijk MICRO$OFT sterf!

En het is geen reclame, het is een vraag!

Slotje, tja liever een slotje op men huisdeur...

[ontopic]
Ik vind persoonlijk de ipods 1 van beteren en mooiere mp3 spelers, naja multimp3 spelers.
En ga me nu niet vertellen dat je de Zune goed vind -.-
Zune niet....maar Cowon's iAudio wel. xD

Verder is een slotje op zijn plaats, vuile spammert ;P Maar dat laat ik aan de moderators over :)

Edit:
Volgens mij heb je een behoorlijke type fout gemaakt, het is namelijk MICRO$OFT sterf!
Vuile Microsoft-basher :P Geef eens gefundeerde argumenten waarom jij vindt dat Microsoft moet "sterven".
@Mr. De Jong: gelijk!
Ipod blijft gaar, naar mijn mening. :P
geloof niet dat er behoefte is naar dit soort topics, gezien als reclame maken en er word gelijk iets geroepen zonder mening. Een forum is voor discussie, maar dan moet men het wel willen.

Reageren