Hallo, ik heb een afbeelding, die ik een hele middag op een tv moet laten zien. Het enige medium om het te laten zien is een dvdspeler. Dus, hoe kan ik één afbeelding op cd (geen dvd, heb geen dvdbrandertje in de buurt) zetten, zodanig, dat als ik die cd in de dvdspeler stop, dat die ene afbeelding de hele middag getoont word?

MVG,
Thomas
Zal je echt met dvd gaan werken, ik kan het wel voor je branden? Ik weet alleen niet waar je woont? :D
De meeste DVD-spelers ondersteunen afbeeldingen, volgens mij puur het plaatje op CD of DVD zetten, en dan kan ik bij onze tenminste op de bestandsnaam klikken en wordt het plaatje getoond.
ik ga dat van jonathan proberen, Danku :)
Probeerse! :D
Ben ik nou de enige die me altijd zo stoort aan het gedrag van robin dat gewoon NIET GRAPPIG is?

De meeste dvd spelers lezen gewoon foto's, als je die 1e foto dan in een 'diaschow' zet, dan speelt hij denk ik alleen die af, dan moet het lukken.
ik stoor me niet aan robin hoor. Het is gewoon een mannetje met iets te veel energie, laat hem lekker;)

dus gewoon een cdtje in m`n brander, dan map van beschrijfbare cd openen, daar die foto droppen, en dan drukken op brand data op schijf
En zijn zinnetje onder zijn naam (Koffie Spammer) maakt hij waar..
Mag toch? ik probeer alleen mensen te helpen, en een beetje zweer hier te brengen. Anders is het zoon dood forum.

@tommy

Was het grappig bedoeld dan? WTF!
@Thomas

De meeste dvd's ondersteunen alleen JP(E)G weergave, dus gooi geen BMP, TIFF, GIF of wat dan ook op het cd'tje, maar alleen de JPEG!

Reageren