Ik ben opzoek naar een product database, waar een foto, omschrijving en prijs toegevoegd kunnen worden ( en ook weer makkelijk verwijderd en aangepast kan worden)
Ik ben geen ster in PHP maar wil me hier absoluut meer in gaan verdiepen!! Wie kan me helpen?? Alvast bedankt......
Hmm, dit zijn allemaal meer shops met diverse betaalmogelijkheden.
Ik heb echt alleen een database nodig waarin ik (via een admin mogelijkheid) foto('s) info prijs enzo kan toevoegen die ik dan in een productgroep kan hangen.
Dat je niet alle mogelijkheden gebruikt, dat mag je zelf weten. Het lijkt mij sterk dat je bv. alle mogelijkheden van je pc gebruikt, dat is net zo iets...
Je praat wel over een redelijk uitgebreid script nu. Admin mogelijkheid houdt in een inlogscript. Foto's houdt in een uploadscript. Productgroepen houdt in een goed datamodel plus een script om de groepen te beheren.
Kortom, het is niet iets kleins. De filosofie achter PHPhulp is dat we je helpen met je script. Zoals je al schrijft wil je je absoluut hier in gaan verdiepen, dus ik zou gewoon beginnen en een topic starten als je vastloopt.