Hey,,

Nu hebben we 3 pc's thuis waarvan

1 -> 98
2 -> xp
3 -> Vista (besteld)

Maar op die 98 werkt niks meer echt degelijk dus zei mij vader dat ik ermee mocht doen wat ik wou ,, Dus ik wou Linux bestellen op cd '

Maar ik had het 3 maand geleden nog voor men neus staan de site maar ik ben hem inmiddels al weer kwijt

Wil iemand soms even de link geven.?

MVG en bedankt,,

Wouter
Klik?
Je kan linux toch gratis verkrijgen op cd ,?

Dus gamer bedankt voor de link maar hier moet je wel gaan betalen en dit moet ik dus niet hebben..Ik zoek verder op de link of er echt niks is
Je hoeft het niet te bestellen, je kan het meestal gewoon gratis downloaden. Als je dan een ISO kiest om te downloaden kan je die met nero of een ander brand programma zo zelf op cd zetten.

[edit]Hier bijvoorbeeld de iso van de laatste Kubuntu die ik toevallig zelf deze week gedownload heb.[/edit]
jup weet ik maar mijn neef heeft het op cd en omdat de 98 van tijd geen internet heeft is dus downloaden niet te doen voor die pc,,

Ik moet echt de cd's hebben want ik kan het anders niet laten draaien op de 98

mvg
je zit nu toch op dit forum, dus je andere computers hebben internet zou ik denken, dan kan je daar die iso op cd branden toch?
en dan steek je die cd in je 98

en dan niet de zelfde fout maken als ik de eerste keer.
ik had de iso op cd gezet, ipv een cd te maken van de iso.
voor zover ik weet kan dat niet standaard met windows xp, maar een goed brand programma moet dit zeker kunnen.
Je moet deze hebben, even verder kijken dan je neus lang is.
Jurgen ik heb zel besteld..
Zelfde link maar ik geef steeds verkeerde keywords bij google op

Zo gaf ik op :

ubuntu bestellen
linux bestellen en zo kom je er natuurlijk niet he..

Mvg en bedankt
Ik denk dat Ubuntu iets te zwaar is voor dat 'wrak', even de ISO van Xubuntu downloaden.
Je hebt toch een XP, daarmee kan je toch downloaden en branden.
Als je 98 ding geen internet heeft zal je er niet veel plezier aan hebben onder Ubuntu/Xubuntu, voor de meeste installatie pakketten zou die het internet op willen.
Ooit gedacht aan google? Of gewoon http://www.ubuntu-nl.org/? En kun je trouwens lezen? Er staat ShipIt, GRATIS CD'S :S.. Ik begrijp mensen hier soms echt niet, waaorm moet hier nou een topic over komen?

BTW, wat zijn de spects van je 98? Want als hij 98 al niet goed draait dan draait hij ubuntu 7 zeker niet, want dat zuigt toch iets meer capaciteit.

Ooit gedacht aan de cd te lenen?

Reageren