Hallo,
Ik heb een site moeten maken in opdracht van Sportmagix.
www.sportmagix.com
Nu de site is online.
Wat vinden jullie ervan en wat zouden jullie eventueel nog veranderen.

ps:De zoekfunctie en disclaimer werkt nog niet maar hier wordt aan gewerkt.
Gelukkig blijft je banner stil staan behalve na een refresh... maar ok

Ander lettertype in je headers

Goedkoop geel (news)

images in de site layout laden.

w3C teken mag wel onderaan van mij.

als ik niks invoer in je contact formulier staat er mail is arrived helemaal op een lege pagina....

ik zou het forum in een nieuwe pagina (_blank) openen.

kan home niet aanklikken onderaan

mijn engels is ook niet geweldig, maar dit moet sowieso its zijn en niet it is:
SportMagix is proud to present it's new site launch.

Dat was t wel ongeveer even heel snel.

w3c teken mag gewoon wel weg

ik snap niet waarom mensen dat toevoegen aan hun site, het slaat voor de site echt helemaal nergens op
Ik vind het allemaal een beetje saai en net not-done. Ik vind dat de gradients juist geen modern Web 2.0 gevoel geven maar meer een ouderwets frontpage gevoel. Dan doel ik vooral op de balken in het midden, niet zo zeer op het menu. Daarnaast vind ik de kleur geel links een beetje vloeken.

De tekst op de homepage is ronduit slecht. Niet één potentiële klant vindt dat verhaal interessant. Deze zin vind ik erg grappig: "The most important thing of a website is of course the content.", aangezien de zin pas in de derde alinea staat. Dan hebben mensen al lang weggeklikt.

Ook de W3C knop zou ik weggooien, volledig overbodig. Kortom: ik vind dat er nog heel veel moet gebeuren op gebied van stijl, interaction design en qua tekst.

Eigenlijk is het allemaal een beetje te saai. Ik word er een beetje somber van.

Sorry voor mijn negatieve kritiek maar je vraagt om een visie dus krijgt deze ook, peace.
Ik zou de header niet animeren (of heel erg subtiel), maar gewoon een attractieve header maken.
De verloop in het menu vind ik niet echt mooi, maar het kan nog. In de footer is het heel lelijk.
Je hebt het menuitem inactief gemaakt van de pagina waar je je bevindt. Goed idee, maar ik vind het beter om deze actief te laten zijn, maar het item een ander uiterlijk mee te geven.
Zoekfunctie zou ik op een andere plaats neer zetten.

De back en next buttons onder de nieuwspagina's passen qua uiterlijk totaal niet bij het algemene design.

In de footer staat webmaster. Ik dacht wanneer ik klikte naar een pagina te gaan, maar hij opent mijn mailprogramma. Weest iets duidelijker en zet erneer: 'mail naar webmaster' oid. Maar dit zou ik op een contactpagina neer zetten.
Hey bedankt voor de commentaar,

@kalle : Dat van het contactformulier moet ik nakijken (dit zou niet mogen gebeuren in de toekomst.
De home onderaan zal ik ook nog aanpassen. bedankt dat je dit opgemerkt hebt.

@PHPerik : Van die pottentiele klanten heb je mischien wel gelijk. Ik Ga eens kijken wat ik hieraan kan doen.

@all : W3c logo gaat nog weg.:).
PHPerik schreef op 24.09.2007 16:26
Deze zin vind ik erg grappig: "The most important thing of a website is of course the content.", aangezien de zin pas in de derde alinea staat. Dan hebben mensen al lang weggeklikt.
En zelfs al klikken ze niet weg, de site is het bewijs dat je zelf lak aan deze regel hebt...

Op de site hoef je niet te vermelden dat je een nieuwe site hebt. Terugkerende bezoekers zullen dit vanzelf constateren en voor nieuwe bezoekers is het al helemaal een overbodig verhaal.

Wil je terugkerende bezoekers toch even informeren waar ze bepaalde gegevens kunnen vinden, dan kun je op basis van een cookie wel vaststellen dat het een terugkerende bezoeker is. Vandaar dat je dus altijd een cookie moet zetten bij een bezoeker, dan kun je daar later nog eens een keer iets mee gaan doen. Wellicht kun je daar nu niks mee, maar voor de toekomst kun je dit nu al even inbouwen. Track&trace van bezoekers is erg belangrijk!

Reageren