Best wel vreemd dat je mee kan stemmen als je niet bent ingelogd. Op deze manier heeft de poll niet veel waarde.
Dit is inderdaad waar ,, Nu zal iedereen stemmen ja, het moet zichtbaar zijn als je ziet dat er nu 80 man online is (gasten) en 12 leden actief :)
Mja, je zou het ook over kunnen laten aan de gebruiker zelf. Gewoon standaard onzichtbaar voor niet-leden, en met een checkboxje in je instellingen kan je aangeven dat hij wel zichtbaar mag zijn?
Inderdaad, goede optie.

En SanThe, dat de poll brak is dat is al jaren bekend, denk ik. PHPhulp nieuwe versie komt eind zomer 2007! Het is al herfst maar dat maakt niet uit.
Hier begint de zomer binnenkort, Bas heeft dus nog even de tijd.
Ohja, voor degenen die het niet weten, ook een optie tot de vrije keuze(checkbox) voor je toestemming is mogelijk bij het "Ja.. Geen problemen mee" optie.
Het is vooral handig als een "niet lid" op de site kijkt, een mooi script van je zien en wel benieuwd is naar andere werken van je.
ja dat is ook wel handig maar bijv. mijn email adres hoeft ik niet aan iedereen zijn neus te hangen.
Nou zou het bij wel meevallen maar een mod of admin willen ze nog wel eens random mail gaan sturen ofzo en daar heb ik (en denk meerdere) geen zin aan.

Je kan het dan ook zo oplossen als er een niet-lid kijkt dat ie gewoon standaart geen mail adres kan zie, geen mail kan sturen, het enige wat ie dan eigenlijk zou mogen zien is de naam, welke scripts enz. en dat ie je een on forum pm kan sturen.
Je kunt een onderscheid maken tussen 'profiel' en 'algemene informatie' (o.i.d.) Zoals Robert zegt, het kan wel handig zijn als een gast wil weten wat je nog meer hebt gemaakt. Laat dan de gasten alleen de scripts/topics van diegene zien, en voor communityleden kun je ook geslacht, geboortedatum, MSN etc. tonen.
pgFrank schreef op 27.09.2007 23:32
Hier begint de zomer binnenkort, Bas heeft dus nog even de tijd.
Hier is die nooit begonnen... :(
Volgens mij wacht Bas gewoon nog op de zomer, hij heeft hem al een tijd klaar liggen, maar hij is nog wachtende op de zomer..
de gehele site zou dan toch vernieuwd worden

Reageren