De laatste dagen ben ik druk bezig met mijn site http://www.showy.nl . Het wordt een site met episode guides van tv-shows, oude en nieuwe shows. Het is nu nog wat kaal, er moet wat meer info bij komen. Graag wil ik van jullie:
- een mening over het design en een mening voor een nettere rechterkant (tabellen)
- wat zou jij handig vinden i.c.m. deze site, bv een link naar torrents o.i.d.
Op zich best mooie site,
Alleen bij mij staat bij het tweede plaatje (volgens mij van House) alleen wat google ads erachter.
Maar ik zou niet inzien waarom je er nog iets bij moet zetten aan de rechter kant,
Als je dat doet moet je zometeen na de content nog 10 meter doorscrollen voordat je het laatste menu heb gezien, gewoon lekker zo laten denk ik :P
Je hebt alleen bij je zoekbar staan van google zoeken, maak daar gewoon zoeken van, want je geeft ook de keuze om op jou site te zoeken.
He, Friends staat er niet in en Everybody Loves Raymond!! Kan toch niet :P
Ziet er netjes uit, alleen ik zie de grijze links (alfabet) niet goed. Dit mag wel iets donkerder. En bij de hover-state bijvoorbeeld nog donkerder oid.
Oke thanx alvast voor de reviews!
- Ik zal de hovers wat donkerder maken i.d.d. dit varieert per beeldscherm nogal sterk heb ik al gemerkt.
- Die ad op van de 2e show hoort i.d.d.
- De rechter kant moest niet zozeer groter, maar de opmaak mag van mij wel wat netter, is dus nog een todo puntje :D
- Het is de bedoeling dat ik shows die nog steeds lopende zijn iedere 2 weken update, maar daar moet ik nog een script voor schrijven.
Footer in de zin van, copyright Showy.nl bla bla of ook nog een feature?